شغل جدید برای ایمان مبعلی در فوتبال امارات

0
54



کد خبر : ۱۹۵۳۰۷۵ |
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۶ |
۱٫۵K بازدید |

۰
دیدگاه

سرمربی زیر ۱۳ ساله شباب الاهلی معرفی شد؛


ایمان مبعلی پس از قهرمانی با نونهالان شباب الاهلی در این باشگاه ارتقای شغلی پیدا کرد.

شغل جدید برای ایمان مبعلی در فوتبال امارات

به گزارش “ورزش سه”، فصل گذشته قهرمانی شباب الاهلی در رده بزرگسالان، تنها موفقیت یک ایرانی در لیگ امارات نبود. در روزهایی که احمد نوراللهی برای کسب جام قهرمانی ادنوک تلاش می‌کرد، ایمان مبعلی نیز به عنوان سرمربی تیم نونهالان این باشگاه موفق شد قهرمان لیگ این کشور شود.

مبعلی در حالی توانست قهرمان نونهالان امارات شود که به عنوان پیشکسوت تیم الاهلی توانسته بود به این جایگاه شغلی برسد. باشگاه شباب الاهلی دبی که از ادغام سه باشگاه الشباب، الاهلی و دبی تشکیل شده، معمولا در رده‌های سنی پایه به بازیکنان بازنشسته میدان می‌دهد و ایمان مبعلی نیز به همین شکل توانست پست سرمربیگری را بگیرد.

ایمان سابقه سه فصل بازی در الشباب امارات را دارد و با این تیم توانسته بود قهرمانی لیگ را هم تصاحب کند. جالب اینکه مبعلی که همواره به عنوان یک گلساز شناخته می‌شود، در سه فصل برای الشباب ۲۰ گل به ثمر رساند تا یکی از بهترین بازیکنان خارجی این کشور در تمام این سالها باشد.

او حالا نظر مدیران شباب الاهلی را جلب کرده تا همراه با بازیکنانی که یک سال بزرگتر شده‌اند، هدایت تیم زیر ۱۳ سال شباب الاهلی را برعهده بگیرد و به عبارتی یک رده در جایگاه خود ارتقای شغلی پیدا کند.

نکته مهم اینکه لیگ زیر ۱۳ ساله‌ها در امارات به صورت منظم برگزار می‌شود و با بازی یازده به یازده، یک چالش جدی را برای سرمربیان در این رده قرار می‌‌دهد.

ایمان مبعلی نیز به زودی کار خود را در سمت جدیدش با شاگردان فصل گذشته آغاز خواهد کرد و امیدوار است این بار موفقیت فصل پیش را در رده زیر سیزده ساله نشان دهد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید