جسد مرد مسن یک هفته بعد از مرگ در خانه‌اش پیدا شد

0
43


|


۱۴۰۲/۰۵/۰۷ ۰۸:۵۶:۲۱

|

|





با توجه به مشکوک بودن مرگ پیرمرد تحقیقات پلیس جنایی در این رابطه ادامه دارد.



جسد مرد مسن یک هفته بعد از مرگ در خانه‌اش پیدا شد


|


۱۴۰۲/۰۵/۰۷ ۰۸:۵۶:۲۱

جسد پیرمرد تنها یک هفته بعد از مرگش در خانه‌اش پیدا شد.

به گزارش جام‌جم، ساعت۱۱صبح چهارشنبه چهارم مرداد امسال یکی از ماموران کلانتری یوسف‌آباد در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان مرگ مشکوک مرد سالخورده‌ای در خانه‌اش قرار داد. وقتی ماموران به خانه او رفتند جسد را که بوی نامطبوعی از آن به مشام می‌رسید در اتاقی یافتند. به نظر می‌رسید یک هفته از مرگ او گذشته است. یکی از زنان همسایه در اظهاراتش گفت: همسر پیرمرد فوت شده و فرزندانش خارج از کشور بودند و او تنها زندگی می‌کرد. گاهی خواهرزاده‌اش نزد او می‌آمد. از او خبری نداشتیم تا این‌که بعد از چند روز بوی نامطبوعی از خانه‌اش به مشام رسید. مقابل خانه‌اش رفتیم در زدیم که جواب نداد. به آتش‌نشانی اطلاع دادیم که آمدند قفل در خانه‌اش را شکستند و وارد که شدند جسد را یافتند. نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده که او فوت شده است.

 ماموران در بررسی از خانه این پیرمرد گوشی تلفن‌همراهش را یافتند و در بررسی آن شماره خواهرزاده‌اش را یافتند و از او خواستند به آن خانه بیاید. با تحقیق از او معلوم شد، چون فرزندان دایی‌اش در خارج از کشور بودند او گاهی می‌آمده و به کارهای دایی‌اش رسیدگی می‌کرده است.

وحید ناصری، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: با توجه به مشکوک بودن مرگ پیرمرد تحقیقات پلیس جنایی در این رابطه ادامه دارد.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید