پسر سسما، عضو جدید کادر فنی استقلال (عکس)

0
51



کد خبر : ۱۹۵۴۵۲۰ |
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۲ |
۲٫۲K بازدید |

۴
دیدگاه


یوسو سسما به همراه پسرش برای اضافه شدن به کادر فنی استقلال وارد تهران شد.

پسر سسما، عضو جدید کادر فنی استقلال (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بامداد امروز یوسو سسما مربی و بدنساز برای اضافه شدن به جمع مربیان استقلال وارد ایران شد. جواد نکونام طی روزهای گذشته بر حضور این دستیار اسپانیایی در کادرفنی آبی‌ها تأکید زیادی داشت و سرانجام مدیران باشگاه موفق شدند مقدمات حضور او در تهران را فراهم کنند.

نکته جالب طی حضور سسما در تهران، همراهی پسر وی است. آندونی سسما دو فصل پیش و زمانی که پدر وی جزو کادر فنی فولاد بود، همکاری کوتاهی با این تیم داشت و در دوران حضور شاگردان نکونام در لیگ قهرمانان آسیا، این تیم را همراهی کرد.

1904421

آندونی سسما حالا قرار است در پست جدیدی آبی پوشان را همراهی کند. همانطور که پیش از این درباره حضور پزشک فیزیوتراپ اسپانیایی در استقلال خبر داده بودیم، پسر سسما قرار است کارهای هماهنگی و ارتباط با این پزشک را انجام دهد.

ایگور ستوآین که مسئولیت کلینیک تخصصی فیزیوتراپی TDN اسپانیا را برعهده دارد و فصل قبل با حضور در ایران با باشگاه فولاد همکاری کرد، قرار است از طریق پسر سسما، وضعیت بدنی بازیکنان استقلال را رصد کند.

1904423

کار این گروه پزشکی در این راستا است که با تست آنالیز بیو مکانیک، فاکتورهای خطر مصدومیت هر بازیکن را یافته و از طریق تمرینات اختصاصی مربوط به پیشگیری مصدومیت، احتمال آسیب دیدگی کاهش یابد.

این تست‌ها یک بار در ابتدای فصل و یک مرتبه نیز در میانه‌های فصل صورت می‌گیرد و در طول فصل نیز وضعیت بدنی بازیکنان از طریق آندونی سسما برای پزشکان فیزیوتراپی کلینیک TDN ارسال می‌شود تا مانع از آسیب دیدگی بازیکنان شود.

1904424



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید