این پدر آبرو برای هالند نگذاشته است!

0
51



کد خبر : ۱۹۵۵۵۱۱ |
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۴۰ |
۸۸۹ بازدید |

۱
دیدگاه

آلف هالند آرسنالی‌ها را مسخره کرد و فحش شنید


در شبی که ارلینگ هالند فروغ چندانی در ترکیب منچسترسیتی نداشت پدرش در توئیتر حاشیه ساز شد.

این پدر آبرو برای هالند نگذاشته است!

به گزارش “ورزش سه”، دیدار سوپر جام فوتبال انگلیس بین آرسنال و سیتی در ورزشگاه ومبلی برگزار شد. شاگردان میکل آرتتا بعد از تساوی ۱-۱ موفق شدند با درخشش آرون رمزدیل که دو ضربه پنالتی حریف را گرفت ۴-۱ از سد قهرمان لیگ برتر گذشته و فاتح سوپر جام شوند.

ستاره های سرشناس سیتی و در راس آنها ارلینگ هالند فروغ چندانی در این دیدار نداشتند؛ ستاره نروژی خط حمله سیتی ۶۴ دقیقه در زمین حضور داشت ولی نتوانست حتی یک شوت به دروازه بزند.

با وجود این عملکرد ضعیف هالند، پدرش حضور فعالی در شبکه های اجتماعی داشت و با یک کامنت، حاشیه ساز شد. او زیر یک ویدئو که عملکرد پسرش را نقد کرده بود این کامنت را با چند ایموجی چشمک‌زن منتشر کرده و ناکامی توپچی ها در فتح لیگ برتر را به سخره گرفت: «کارت عالی بود آرسنال، یه پیروزی بزرگ! حالا شما مدعی اول قهرمانی لیگ برتر هستین!»

این شیرین کاری پدر هالند بی جواب نماند و بسیاری از هواداران آرسنال با الفاظی تند به آن واکنش نشان داند. او فصل گذشته نیز با رفتارهای پرحاشیه خود بارها خبرساز شده بود. یکی از جنجال های بزرگ آلف هالند در بازی نیمه نهایی چمپونزلیگ مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو بود که رفتارهای تحریک آمیزش باعث خشم هواداران میزبان شد.

1906185

آرسنال فصل گذشته رقابت قهرمانی لیگ برتر را در هفته های پایانی به سیتی واگذار کرد تا شاگردان پپ برای سومین سال پیاپی جام قهرمانی را بالای سر ببرند؛ آنها در کنار لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان را هم بردند تا سه‌گانه را جشن بگیرند.

ارلینگ هالند نقش مهمی در این موفقیت داشت؛ او ۳۶ گل در لیگ برتر زد و در ۱۸ بازی در جام های دیگر نیز ۱۶ بار گلزنی کرد. سیتی امیدوار بود با درخشش ناکامی در سوپرجام های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ را جبران کند اما هالند کیلومترها با آن مهاجمی که گلزنی برایش مثل آب خوردن بود فاصله داشت.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید