اداره برق مشهد: مجتمع‌ها و واحدهای تجاری ملزم به رعایت بسته کاهش مصرف برق هستند

0
59


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چندی پیش حسن امیریان رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد گفته بود: برق ۸۰ درصد رستوران‌ها و چلوکبابی‌های مشهد در اوج ساعت سرو غذا یعنی ساعت ۱۲ ظهر به مدت ۲ ساعت قطع می‌شود.

اداره برق مشهد جوابیه ای برای انتخاب در مورد خبر فوق به شرح زیر ارسال شده است

جناب آقای فقیهی

سردبیر محترم پایگاه خبری تحلیلی انتخاب

با عنایت به مطلب منتشر شده با عنوان «اتحادیه رستوران‌داران مشهد: برق ۸۰ درصد چلوکبابی‌های مشهد در اوج ساعت سرو غذا از ساعت ۱۲ تا ۱۴ قطع می‌شود» در مورخ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲، پاسخ ذیل ارسال می گردد.

خواهشمند است دستور فرمایید حسب قانون مطبوعات نسبت به درج آن در اولین فرصت ممکن با تیتر ذیل اقدام گردد.

مجتمع‌ها و واحدهای تجاری ملزم به رعایت بسته کاهش مصرف برق هستند

همانطور که مشترکین محترم واحدهای تجاری شهر مشهد مقدس استحضار دارند، با عنایت به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده پیرامون الزام رعایت بسته کاهش مصرف برق ویژه واحدهای تجاری و با توجه به تداوم گرمای هوا در کل کشور و افزایش مصرف انرژی برق، به منظور حفظ پایداری شبکه سراسری و تامین حداکثری برق مورد نیاز تمامی مشترکین، رعایت برنامه های اعلام شده در خصوص بسته کاهش مصرف برق ویژه واحدهای تجاری برابر ضوابط تعیین شده الزامی است.

لذا ضمن تشکر از همکاری مدیران مجتمع‌ها و واحدهای تجاری در خصوص رعایت بسته کاهش مصرف مذکور، متاسفانه به‌ رغم اطلاع‌رسانی‌های انجام شده از طریق اتاق اصناف مشهد پیرو بخشنامه شماره ۳۴۸/ص/۳۱۷/۱۴۰۲ مورخ ۲۷/۳/۱۴۰۲ و نیز رسانه‌های جمعی، ارسال پیامک و مراجعه حضوری؛ برخی از مشترکین پرمصرف تجاری موضوع کاهش مصرف را رعایت ننموده‌اند که با اعمال محدودیت تامین انرژی مواجه شدند. در پایان از اصناف محترم تقاضا می‌شود به منظور حفظ پایداری شبکه و رعایت عدالت اجتماعی، بسته کاهش مصرف را رعایت کرده تا مجددا با اعمال تامین برق مواجه نشوند.

 

 

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید