برای عکس گرفتن ۵ یورو بدهید!

0
53


|


۱۴۰۲/۰۵/۲۶ ۲۳:۰۰:۰۰

|

|


«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:



یک فروشگاه قدیمی در بارسلون اسپانیا که از گشت و گذار بدون خرید گردشگران خسته شده بود، طی اعلامیه‌ای برای ورود بدون خرید کردن، عوارض تعیین کرد. از این پس گردشگرانی که به این فروشگاه قدیمی مراجعه می‌کنند باید پنج یورو پرداخت کنند.



اقدام عجیب یک فروشگاه قدیمی در اسپانیا برای کسب درآمد: برای عکس گرفتن ۵ یورو بدهید!


|


۱۴۰۲/۰۵/۲۶ ۲۳:۰۰:۰۰

یک فروشگاه قدیمی در بارسلون اسپانیا که از گشت و گذار بدون خرید گردشگران خسته شده بود، طی اعلامیه‌ای برای ورود بدون خرید کردن، عوارض تعیین کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، پایگاه خبری اسپانیایی ۲۰minutos گزارش داد، از این پس گردشگرانی که به این فروشگاه قدیمی شهر مراجعه می‌کنند و فقط به گرفتن عکس و گشت و گذار می‌پردازند، باید پنج یورو بابت عوارض ورود پرداخت کنند.

این فروشگاه که قدمتش به سال ۱۸۹۸ بازمی‌گردد، یکی از مشهور‌‌ترین مراکز تجاری در بارسلون است که گردشگران زیادی برای دیدن آن مراجعه می‌کنند تا از دکورهای قدیم و سنتی آن بازدید کنند و با آن عکس یادگاری بگیرند.

اما به گفته صاحبان این فروشگاه، مشکل اصلی این است که روزانه صدها گردشگر به آن مراجعه می‌کنند ولی تعداد بسیار کمی از آنها اقدام به خرید می‌کنند و بقیه صرفاً به بازدید و گرفتن عکس یادگاری می‌پردازند، از همین رو صاحبان فروشگاه به فکر درآمدزایی از این شهرت خود افتادند و برای مراجعه‌کنندگان عوارض بازدید تعیین کردند.

گفتنی است گرچه صاحبان فروشگاه اعلام کرده‌اند که هنوز این طرح خود را عملی نکرده‌اند، اما انتشار اعلامیه مذکور که به ویترین فروشگاه چسبانده شده، واکنش منفی بسیاری از کاربران را در پی داشته است.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید