نماینده مجلس درباره «آشفتگی در پمپ بنزین‌های سراسر کشور»: باید جلسه‌ای غیرعلنی در مجلس برگزار شود تا مسئولان در این رابطه شفاف سازی کنند / نمی‌دانم چرا دولت تلاش می‌کند مردم را ناراضی کند / دولت در این زمینه اشتباه می‌کند

0
56


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم رشت در مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در سهمیه بندی بنزین گفت: دولت در این زمینه اشتباه می‌کند و مجلس باید نشست غیرعلنی با حضور مسئولان جهت شفاف سازی این موضوع برگزار کند.

به گزارش «انتخاب»،  جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۹ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی درخصوص آشفتگی در پمپ بنزین‌های سراسر کشور گفت: نمی‌دانم چرا دولت تلاش می‌کند مردم را در بخش‌های مختلف ناراضی کند! دولت در این زمینه اشتباه می‌کند، از این رو باید جلسه‌ای غیرعلنی در مجلس برگزار و مسئولان مربوطه در این رابطه شفاف سازی کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم با اشاره به مشکلات کشاورزان شمال کشور خطاب به رئیس مجلس عنوان کرد: شما زحمت کشیدید و چند جلسه در رابطه با حل مشکلات کشاورزان شمال کشور برگزار کردید، اما این جلسات اثر ملموسی در زندگی کشاورزان ایجاد نکرده است. چایکاران و گندمکاران با مشکل مواجهند و هم اکنون پول گندمکاران نیز پرداخت نشده است. ما باید به مردم کمک کنیم، نه اینکه آن‌ها را آزار و اذیت کنیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید