فحاشی اسطوره آلمان: نیمار، قلابی و میکروب!

0
58



کد خبر : ۱۹۵۹۶۴۵ |
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۸ |
۹٫۱K بازدید |

۱۱
دیدگاه


پل برایتنر، اسطوره فوتبال آلمان، با کنایه‌ای بسیار تند و بی‌سابقه به انتقال نیمار به الهلال عربستان اشاره کرد.

فحاشی اسطوره آلمان: نیمار، قلابی و میکروب!

به گزارش ورزش سه، انتقال بزرگ نیمار از پاری سن ژرمن به الهلال بزرگترین خبر نقل و انتقالاتی امسال تابستان بود. ستاره برزیلی به الهلال پیوست تا یکی از ستاره‌های بزرگ فوتبال دنیا باشد که در چند ماه اخیر راهی این کشور شده‌اند.

از روز رسمی شدن انتقال نیمار به الهلال بیشتر واکنش‌ها به ستاره برزیلی شاهد تبریک به او یا در بدترین حالت ابراز نگرانی نسبت به ولخرجی‌های عربستان یا پیش‌بینی موفق نشدن نیمار در این کشور بوده است.

1913926

امروز پل برایتنر، اسطوره فوتبال آلمان، کنایه‌ای بی‌سابقه و بسیار تند به ستاره برزیلی زد. برایتنر که با تلویزیون باواریا صحبت می‌کرد درباره نیمار گفت: “ممنونیم سعودی‌های عزیز که نیمار را خریدید. یکی از فیک‌ترین فوتبالیست‌هایی که جهان به خودش دیده. یکی از بهترین بازیگرانی که در تمام دنیا می‌شود پیدا کرد.”

برایتنر که در جام جهانی ۱۹۷۴ با آلمان فاتح جام جهانی شده در ادامه گفت: “او یک میکروب فیک است. ممنون که کاری کردید دیگر مجبور به تحملش در اروپا نباشیم.”

1913925

الهلال عربستان سه‌شنبه هفته گذشته به صورت رسمی از جذب نیمار از پاری سن ژرمن خبر داد. نیمار به عربستان سفر کرد و الهلالی‌ها استقبالی باشکوه از این ستاره برزیلی انجام دادند و حالا همه منتظر حضور او در زمین‌های فوتبال این کشور با پیراهن آبی تیم جدیدش هستند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید