خروج غیرمنتظره محرمی از دینامو!

0
51



کد خبر : ۱۹۶۲۸۷۱ |
۱۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۰ |
۸٫۵K بازدید |

۲
دیدگاه


دینامو زاگرب در ابتدای دیدار با اوسی‌یک مدافع ایرانی خود را روی نیمکت دارد.

خروج غیرمنتظره محرمی از دینامو!

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از بازی‌های هفته هفتم لیگ یک کرواسی، تیم فوتبال دینامو زاگرب که صادق محرمی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۲۲:۳۵ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپوس آرنا به مصاف تیم رده دومی اوسی‌یک خواهد رفت.

صادق محرمی که در ۱۰ مسابقه رسمی اخیرشان در لیگ یک کرواسی و مراحل پلی‌آف لیگ قهرمانان و لیگ اروپا فقط در یک دیدار در ترکیب دینامو زاگرب حضور نداشت و به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود، امشب به شکل غیر منتظره از جمع ۱۱ نفر اصلی خارج شده و برابر اوسی‌یک نیمکت‌نشین است.

ملی پوش ایرانی دینامو زاگرب که سه شب قبل در دیدار برگشت مرحله نهایی پلی آف لیگ کنفرانس اروپا در ترکیب اولیه تیمش مقابل اسپارتا پراگ جمهوری چک حضور داشت و در شروع نیمه دوم تعویض شد، امشب از ابتدا بازی برابر اوسی‌یک را آغاز نمی کند و روی نیمکت است.

1920090

صادق محرمی که در چهار مسابقه این فصل دینامو زاگرب در لیگ یک کرواسی یک حضور تعویضی و سه بازی ثابت داشته، احتمالا امشب هم در نیمه دوم مقابل اوسی‌یک به میدان خواهد رفت.

تیم فوتبال دینامو زاگرب در چهار دیدار قبلی یک شکست، یک تساوی و دو پیروزی داشته و در حال حاضر با ۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ یک کرواسی قرار گرفته است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید