مورد باورنکردنی بارسلونا در پنجره تابستانی

0
48



کد خبر : ۱۹۶۲۷۸۵ |
۱۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۵ |
۱٫۹K بازدید |

۱
دیدگاه

فقط ۳٫۴ میلیون یورو هزینه


باشگاه بارسلونا در تابستان امسال فقط ۳٫۴ میلیون یورو برای خرید بازیکن جدید هزینه کرد.

مورد باورنکردنی بارسلونا در پنجره تابستانی

به گزارش “ورزش سه”، طبق گزارش سایت معتبر ترانسفرمارکت، در لالیگا تنها اتلتیک بیلبائو کمتر از بارسلونا در نقل و انتقالات خرج کرده است. رئال مادرید با تقریباً ۱۳۰ میلیون یورو، در رده‌بندی لالیگایی ها پیشتاز است.

1913169

بارسا معمولا در نقل و انتقالات بیشترین هزینه ها را می کرد اما در دو سال گذشته به دلیل مشکلات مالی سیاست جذب بازیکنان آزاد یا انتقال های قرضی را در دستور قرار داده است. اگر به آمار نگاهی بیندازیم، تنها یک تیم در کل لیگ اسپانیا کمتر هزینه کرده است. باشگاه بارسلونا امسال توانسته بازیکنانی ایلکای گوندوگان، اینیگو مارتینز، ژوائو کانسلو و ژوائو فلیکس را با هزینه صفر جذب کند. تنها هزینه برای خرید اوریول رومئو از خیرونا بود: ۳٫۴ میلیون یورو.

1919849

تنها اتلتیک بیلبائو که حتی یک  یورو در این پنجره هزینه نکرد، در رده بندی پایین تر از بارسلونا قرار دارد. تیم سوم از پایین، کادیز با ۳٫۵ میلیون یورو است. در صدر رده بندی رئال مادرید با تقریبا ۱۳۰ میلیون (خرید جود بلینگام، خوسلو و فران گارسیا) قرار دارد. آلمریا (۳۸ میلیون) و اتلتیکو (۳۳٫۷) به ترتیب دوم و سوم شدند.
ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از اوساسونا به این مورد اشاره کرد و گفت: «ما در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم، اما در بازار فوق العاده کار کردیم. ما خودمان را به خوبی تقویت کرده ایم و با وجود مشکلات اقتصادی می خواهیم تیمی مدعی در همه مسابقات باشیم. من خوشحالم و از داشتن یک تیم عالی هیجان زده هستم.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید