پیش‌بینی آمریکایی‌ها برای عموزاد بی‌رحم!

0
58



کد خبر : ۱۹۶۲۶۹۱ |
۱۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۴ |
۱٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه


یک سایت آمریکایی به تحلیل وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد پرداخت و از رحمان عموزاد به عنوان مدعی نام برد.

پیش‌بینی آمریکایی‌ها برای عموزاد بی‌رحم!

به گزارش”ورزش سه” و به نقل از فارس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان از ۲۵ شهریورماه به میزبانی بلگراد صربستان آغاز خواهد شد. این رویداد نخستین مسابقه کسب سهمیه المپیک پاریس محسوب می‌شود که ۵ کشتی‌گیر می‌توانند سهمیه المپیک بگیرند.

سایت Flowrestling در گزارشی به شرایط وزن ۶۵ کیلو پرداخت و نوشت: تاکوتو اوتوگورو قهرمان جهان و المپیک پس از کنار گذاشتن در سال ۲۰۲۲ دوباره به رقابت‌ها بازگشته است و باید به عنوان مدعی قهرمانی در وزن ۶۵ کیلوگرم در بلگراد شناخته شود. اوتوگورو در المپیک توکیو با پیروزی مقابل تولگا تومور-اوچیر، اسماعیل موسوکایف، گادژی‌مراد رشیدوف و حاجی علی اف عملکردی باورنکردنی داشت و طلا گرفت. اتوگورو یکی از برترین کشتی‌گیران جهان است. وی همچنین در سال ۲۰۱۸ موفق به کسب مدال طلای جهان شد.

1746462

مدعیان:

در وزن ۶۵ کیلوگرم ۴ مدعی مطرح حضور دارند: رحمان عموزاد از ایران که عنوان قهرمانی جهان را دارد. حاجی علی‌اف از آذربایجان که ۳ قهرمانی جهان و نقره المپیک را کسب کرده است. تولگا تومور اوچیر از مغولستان که برنز جهان را گرفته و شمیل ممدوف که نماینده روسیه است. 

از میان این مدعیان، به نظر می‌رسد عموزاد و ممدوف بزرگترین تهدید برای حذف اتوگورو باشند. عموزاد در مسابقات قهرمانی جهان سال گذشته با بردهای چشمگیر مقابل یانی دیاکومیهالیس، حاجی علی‌اف و اسماعیل موسوکایف طلا گرفت. عموزاد در ۴ تورنمنت بزرگ بدون شکست به فینال رسید و کشتی‌گیری شکست‌ناپذیر است.

پیش‌بینی مدال:

طلا: تاکوتو اوتوگورو 

نقره: رحمان عموزاد 

برنز: شمیل ممدوف و تولگا تومور اوچیر 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید