ستاره رئال به جای تیم ملی داخل آب! (عکس)

0
50



کد خبر : ۱۹۶۳۸۰۰ |
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۸ |
۲٫۹K بازدید |

۴
دیدگاه

وینیسیوس تلاش می کند تا زودتر از موعد برسد


وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، دور از هیاهوی رقابت های ملی مشغول پشت سر گذاشتن دوران نقاهتش است.

ستاره  رئال به جای تیم ملی داخل آب! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی برزیل روزهای شنبه و چهارشنبه هفته آینده به ترتیب مقابل بولیوی و پرو به میدان خواهد رفت. این دیدارها در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار می شود و طلایی پوشان باید در غیاب وینیسیوس جونیور، ستاره خط حمله‌شان، در آنها حضور پیدا کنند.

مهاجم ۲۳ ساله رئال مادرید جمعه هفته گذشته در دیدار مقابل سلتاویگو دچار مصدومیت شدید شد. بعد از انجام آزمایش های لازم مشخص شد که وینیسیوس به دلیل پارگی عضله پای راست بین ۶ تا ۸ هفته از میادین دور خواهد بود.

فرناندو دینیز، سرمربی موقت تیم ملی برزیل، در مواجهه با این اتفاق غیرمنتظره مجبور به خط زدن نام وینیسیوس جونیور و جایگزین کردن رافینیا، ستاره بارسلونا شد تا تیمش را در غیاب این ستاره در دو دیداری که به نظر نمی رسد مشکلی از بابت پیروزی در آنها داشته باشد به میدان بفرستد.

تعطیلی بازی های باشگاهی باعث شده تا رئال مادرید ضرر کمتری از آسیب دیدگی وینیسیوس ببیند چرا که ۲ هفته از حدود ۲ ماه دوری او شامل فیفا دی می شود و شاگردان کارلو آنچلوتی در آن دیداری برگزار نخواهند کرد. با این وجود آنها امیدوارند که هر چه زودتر ستاره  برزیلی شان را آماده و سرحال در اختیار داشته باشند چرا که امسال هم برای لیگ می جنگند و هم اروپا.

1921917

وینیسیوس هم که مشتاق بازگشت سریع به میادین است این روزها تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده است. ستاره برزیلی رئال در مرکز درمانی باشگاه رئال مادرید زیر نظر پزشکان و متخصصین علوم ورزشی در حال پشت سر گذشتن دوران نقاهت است و امروز هم ویدیویی از او در حال دویدن روی تردمیل آبی منتشر شد که نشان از سرعت خوب روند بهبودی‌اش دارد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید