دربی دو ماه عقب افتاد؛ آبان یا آذر!

0
29


|


۱۴۰۲/۰۶/۱۸ ۰۱:۱۰:۱۹

|

|





زمان برگزاری دربی ۱۰۲ قطعا در مهرماه نخواهد بود.



دربی دو ماه عقب افتاد؛ آبان یا آذر!


|


۱۴۰۲/۰۶/۱۸ ۰۱:۱۰:۱۹

در شرایطی که انتظار می‌رفت مسابقه پرسپولیس و استقلال در هفته پنجم لیگ برتر در مهرماه و پس از پایان رقابت‌های تیم فوتبال امید ایران برگزار شود، اما حالا سازمان لیگ اعلام کرد این بازی حساس قطعا در مهرماه انجام نخواهد شد و حداقل یک یا دو ماه به تعویق خواهد افتاد.

به گزارش ورزش سه، سهیل مهدی، مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با شبکه خبر در این باره عنوان کرد: قطعا تا پایان مهرماه بخاطر فشردگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دربی را نخواهیم داشت.

او ادامه داد: تمام تلاش ما این است تا در آبان ماه یا حتی آذر این مسابقه را برگزار کنیم و باید فشردگی بازی‌ها را در نظر گرفت.

سهیل مهدی یادآور شد: تیم ملی ایران در شرایطی است که باید از این فضا و فرصت استفاده کند و از سوی دیگر همزمان با فیفادی، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را داریم که فشار زیادی روی ملی پوشان داخلی می‌آید. تمام تلاش ما این است تا یک تیم ملی قوی وارد جام ملت‌های آسیا کنیم و از سوی دیگر رقابت‌های هانگژو را پیش رو داریم.

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، جام ملت‌های آسیا و قهرمانی هانگژو را در نیم‌فصل اول لیگ برتر داریم و برنامه‌ریزی خیلی سخت است.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید