سکوت وزرات ورزش درباره نتایج اخیر والیبال شکست

0
36



کد خبر : ۱۹۶۴۳۸۷ |
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۱ |
۱۶۷ بازدید |

۰
دیدگاه

تیم عطایی انتظارات را برآورده نکرد؛


محمد پولادگر تاکید کرد که تیم ملی والیبال بزرگسالان انتظارات را برآورده نکرده است.

سکوت وزرات ورزش درباره نتایج اخیر والیبال شکست

به گزارش “ورزش سه”، سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در مجمع فدراسیون والیبال اظهار کرد: به اعضای مجمع و روسای هیات‌ها به دلیل زحماتی که در طول سال ۱۴۰۱ کشیدند، خداقوت می‌گویم. فدراسیون والیبال در میان فدراسیون‌های توپی پرکار و درخشان است و ثبات در مدیریت این فدراسیون یکی از دلایل باعث عملکرد خوب آن است.

او ادامه داد: داورزنی از مدیرانی است که پیش از فدراسیون والیبال در حوزه های دیگر ورزش کشور تجربه خوب و ارزشمندی کسب کرد و همه را در خدمت والیبال قرار داد که نتیجه آن عملکرد خوبی است که همه شاهد آن هستیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی با اشاره به این که این روزها توقع مردم در رده سنی بزرگسالان برآورده نشده، تصریح کرد: این در حالی است که در رده‌های پایه نتایج درخشانی کسب شد و این نشان می‌دهد فدراسیون در پشتوانه سازی بزرگسالان موفق عمل کرده و امیدواریم که در سال‌های پیش رو همین نوجوانان و جوانان جایگزین بزرگسالان شوند. در کشور ما معمولا موفقیت‌های رده پایه خیلی پررنگ نمی‌شود در حالی که این موضوع بسیار مهم است چون در این رده سنی تکراری وجود ندارد و بازیکنان بالافاصله در رده سنی دیگر قرار می گیرند. رده های سنی در رسانه و افکار عمومی کمتر مورد توجه قرار می گیرند و مردم تنها یک موفقیت بزرگ را در ذهن ثبت کرده و اتفاقات دیگر خیلی به چشمشان نمی آید.

1916591

او در ادامه افزود: نتایجی که در رده‌های سنی به دست آمد بسیار امیدوار کننده است، هرچند انتظارات مردم در حوزه بزرگسالان برآورده نشد، امیدواریم در ماه های پیش رو هم انتظارات آن ها برآورده شود که در صدر آن نتایج والیبال در بازی های آسیایی و کسب سهمیه المپیک است. همه می دانیم که کسب سهمیه المپیک یک موفقیت است و والیبال ایران دو بار این موفقیت را به دست آورده و با توجه به پتانسیل والیبال کسب سومین سهمیه دور از دسترس نیست.

پولادگر با اشاره به مشکل مالیاتی فدراسیون والیبال بیان کرد: اتفاقی که در خصوص فدراسیون های ورزشی رخ داده شبیه به یک تله مالیاتی است. در حالی که سازمان امور مالیاتی باید به موقع درخواست خود را بیان می کرد نه این که مورد سکوت واقع شود و بعد از چند سال مورد درخواست قرار گیرد. باید حسابرس ها پاسخ دهند چرا در گزارش ها از سال ۹۱ اشاره ای به آن نکرده‎اند و این مشکلی عجیب بود که پیش آمد.

او افزود: سازمان مالیاتی به دلایلی که خودشان می دانند به دنبال حل مشکل به صورت تک موردی بود. این تاوانی سنگین برای فدراسیون‌ها است و امیدوارم این مشکل تکرار نشود. در خصوص بیمه هم همین مشکلات وجود دارد که تلاش می کنیم آن را حل کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: از زحمات همه عزیزان در طول یک سال و نیم گذشته تشکر می‌کنم و امیدوارم در رویدادهای پیش رو والیبال ایران در سکوهای بلند جهان بدرخشد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید