لیست پرستاره عنایتی برنامه لیگ را بهم می‌ریزد!

0
53



کد خبر : ۱۹۶۴۹۰۱ |
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۰ |
۲٫۷K بازدید |

۰
دیدگاه

در انتظار چالش تازه میان باشگاه‌ها و فدراسیون


با وجود اعلام برنامه مسابقات لیگ تا پایان هفته نهم اما احتمال ایجاد تغییرات دوباره در این برنامه خصوصا در هفته پنجم زیاد است.

لیست پرستاره عنایتی برنامه لیگ را بهم می‌ریزد!

به گزارش “ورزش سه”، اگرچه کمیته مسابقات سازمان لیگ با کش و قوس‌های فراوان برنامه رقابت‌های هفته‌های پنجم تا نهم لیگ برتر را اعلام کرده اما هنوز ابهام‌های زیادی درباره این برنامه‌ریزی وجود دارد و احتمال ایجاد تغییر دوباره در برنامه مسابقات وجود دارد.

موضوع اصلی در این خصوص بازی‌های آسیایی هانگژوی چین است؛ تیم امید ایران در این رقابت‌ها قصد دارد با ترکیبی از بازیکنان بزرگسال و زیر ۲۳ ساله حضور پیدا کند.

با توجه به قوانین بازی‌های آسیایی تیم‌ها علاوه بر اینکه می‌توانند از سه بازیکن بزرگسال در لیست خود استفاده کنند، می‌تواند ۴ بازیکن هم از بین نفراتی انتخاب کند که شرایط سنی‌شان اجازه حضور در مسابقات مقدماتی المپیک را نمی‌دهد اما با توجه به اینکه در ۲۳ سالگی هستند می‌توانند بازی کنند. این بازیکن شامل بازیکنانی هستند که تاریخ تولد آنها ۱۹۹۹ به بعد است.

رضا عنایتی هم قصد دارد تیمش را به بهترین شکل ممکن تقویت کند و به همین خاطر علاوه بر سه بازیکن بزرگسالی که قصد دارد به چین ببرد، از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته از سهمیه ۴ بازیکن سهمیه ۱۹۹۹ به بعد نیز بهره بگیرد.

در این شرایط طبق لیستی که عنایتی به فدراسیون برای بازی‌های آسیایی ارائه کرده، تعداد ملی پوشان برخی تیم‌ها در تیم امید دو بازیکن یا بیشتر خواهد بود که این مسئله با اعتراض آنها مواجه شده است.

حضور دو بازیکن یا بیشتر از برخی نفرات در ترکیب تیم امید برای بازی‌های آسیایی هانگژو بی‌شک با اعلام رسمی لیست تیم امید چالش جدی‌تری را میان باشگاه‌ها و فدراسیون ایجاد خواهد کرد. قطعا شاهد آن خواهیم بود که برخی تیم‌های لیگ برتری بعد از اعلام رسمی لیست تیم امید برای هانگژو نفرات را در اختیار عنایتی نگذارند و یا اینکه خواهان تعویق بازی‌های خود تا زمان حضور نفرات ایران در هانگژو شوند.

با این تفاسیر احتمال ایجاد تغییراتی در برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ وجود دارد. در برنامه اعلام شده زمان سه بازی مشخص نیست و فعلا از سوی کمیته مسابقات معوقه محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد در روزهای آینده تعداد این بازی‌های معوقه بیشتر هم بشود!



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید