میتروویچ: الهلال یک کمی رئال مادرید است!

0
56



کد خبر : ۱۹۶۶۱۹۸ |
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۳۰ |
۴۷۴ بازدید |

۰
دیدگاه

رد کردن پیشنهاد آنها غیرممکن بود


الکساندر میتروویچ صربستانی در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» با ابراز خوشحالی فراوان از پیوستن به جمع اولین تیم فوتبال الهلال، آن را شبیه رئال مادرید در قاره آسیا توصیف کرد.

میتروویچ: الهلال یک کمی رئال مادرید است!

به گزارش “ورزش سه”، میتروویچ در اظهاراتی به روزنامه “گاتزتا” گفت: “خوشحالم که به یک باشگاه بزرگ پیوسته‌ام. این باشگاه تا حدودی شبیه رئال مادرید در اروپاست. وقتی پیشنهاد الهلال را دریافت کردم، من در مورد آن با خانواده‌ام صحبت کردم، و رد کردن تقریبا غیرممکن بود.

میتروویچ درباره سطح لیگ حرفه‌ای عربستان گفت: مقایسه کردن سخت است. هنوز به سطح لیگ برتر انگلیس نرسیده، اما با سرعت در حال پیشرفت است. در عربستان من از فوتبال و علاقه مردم به آن شگفت زده شدم.

این بازیکن صربستانی پیشنهاد خود را به هموطنش، ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس، برای پیوستن به لیگ حرفه‌ای عربستان در آینده فاش کرد و گفت: بله، من می‌خواهم لیگ عربستان را به ولاهوویچ پیشنهاد کنم، اما به خودش بستگی دارد. در تمرینات تیم ملی درباره عربستان صحبت کردیم از من درباره شرایط و فوتبالم پرسید.

1926621

میتروویچ از همکار خود ولاهوویچ بسیار تمجید کرد و او را یکی از بهترین مهاجمان لیگ ایتالیا توصیف کرد. او همچنین گفت تیم لاتزیو پس از انتقال ساویچ به جمع الهلال در این فصل، به شدت افت کرده است رفت.

این مهاجم در اظهارات خود به روزنامه ایتالیایی گفت: موقعیت ساویچ در الهلال خوب است و با افتخار و قدردانی از ایتالیا صحبت می‌کند، اما پس از انتقال رسمی خود در تابستان به عربستان نیز خوشحال است.

الکساندر میتروویچ در مورد احتمال حضور در لیگ ایتالیا در آینده پاسخ داد: در زندگی و فوتبال هرگز نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد، در گذشته به لیگ ایتالیا نزدیک بودم اما اکنون بسیار خوشحالم. من و الهلال می‌خواهیم در اینجا کارهای بزرگ انجام دهیم و عناوین کسب کنیم.

شایان ذکر است الکساندر میتروویچ در ۴ بازی با الهلال این فصل در لیگ حرفه‌ای عربستان ۵ گل و یک پاس گل به ثمر رساند و در دیدار صربستان و لیتوانی در مقدماتی جام ملت‌های اروپا نیز موفق شد هت‌تریک کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید