قیمت انواع هیوندای کارکرده در کشورهای منطقه چند؟ + جدول قیمت‌ها

0
51



قیمت انواع هیوندای کارکرده در کشورهای منطقه چند؟ + جدول قیمت‌ها


|


۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ۱۷:۲۰:۰۷

هیوندای کارکرده یکی از ارزان‌ترین خودروهای خارجی در بازار خودروی امارات، قطر، عمان، ارمنستان و گرجستان است که می‌تواند گزینه مناسبی برای واردات خودروی کارکرده باشد.  

به گزارش جماران، در بررسی و انتشار قیمت خودروهای کارکرده خارجی در کشورهای همسایه و مناطق اطراف ایران، در این گزارش جدول قیمت خودروهای کارکرده هیوندای منتشر می شود.

شرکت هیوندایی محصولات متنوعی را در بازار ایران دارد که محبوب ترین آنها سانتافه، آزرا و سونوتا هستند که مقداری بالاتر از  IX35 ، جنسیس، وراکروز (IX55) ولستر و النترا قرار می گیرند.

مدل های اقتصادی دیگری چون آوانته ، ورنا ، I20 ، I30 هم در اولین مقطع صادرات به ایران جزو محصولات بودند که بعدها I20 جدید به همراه اکسنت در ایران مونتاژ شدند. اما مدل هایی مثل هیوندای کونا، ونیو و… هیچ گاه وارد ایران نشدند.

اما با آزادسازی واردات خودروهای کارکرده برای عموم مردم که بتوانند به صورت مستقل ثبت سفارش داشته باشند؛ امکان کاهش قیمت شدید انواع هیوندا کار کرده در ایران وجود دارد چرا که اکثر مدل های فوق متعلق عمدتا به بیش از ۱۰ سال پیش تعلق دارند که ضمن کارکرد بالا و به خرج افتادن آنها، دیگر قدیمی شده اند.

جالب است بدانید هیوندای در کشورهای منطقه از جمله امارات، ارمنستان و گرجستان یکی از ارزان ترین خودروهای خارجی است. شاید به عنوان مثال هزینه خرید یک دستگاه هیوندای سونتا یا سانتافه با عمر ۵ سال کارکرد که نصف عمر مدل های مشابه ایرانی را هم دارد به اضافه کلیه هزینه های واردات؛ نهایتا حدود نصف قیمت هیونداهای پیر و فرسوده در ایران تمام شود!

هیوندای



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید