استقلال ما قرمز است اما ارادتمند پرسپولیسیم!

0
46



استقلال ما قرمز است اما ارادتمند پرسپولیسیم!


|


۱۴۰۲/۰۸/۰۱ ۰۶:۴۰:۰۱

نظام‌الدین زاهدی، سفیر تاجیکستان در آستانه بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال تاجیکستان اظهار کرد: تیم استقلال تاجیکستان یکی از محبوب‌ترین و دوست داشتنی‌ترین تیم‌های تاجیکستان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، زاهدی ادامه داد: امیدواریم که این بازی نه فقط به عنوان یک رقابت ورزشی بلکه به عنوان یک وسیله برای تقویت همکاری فرهنگی و ورزشی دو کشور باشد.

سفیر تاجیکستان افزود: دو سال پیش هم تیم پرسپولیس در مقابل تیم ما در تاجیکستان در دقیقه ۹۰ برنده شد. جدا از برنده بازی مهم نمایش بسیار خوب آن بازی بود.

وی در واکنش به استقبال تماشاگران تاجیکستان از تیمشان در ورزشگاه گفت: می‌آیند اما تعدادشان زیاد نیست. بعد از لغو تحریم‌های روابط دو کشور حالا تماشاگران ایران و تاجیکستان می‌توانند به سهولت این بازی‌ها را در کشورهای یکدیگر تماشا کنند. 

زاهدی در واکنش به حضور تیمی همنام استقلال تاجیکستان در ایران افزود: هر دو کشور استقلال دارند. ما پرسپولیس نداریم اما ارادتمند پرسپولیس و شیراز هستیم.

سفیر تاجیکستان درخصوص پیش‌بینی نتیجه بازی مقابل پرسپولیس گفت: من انتظار دارم تیم استقلال تاجیکستان برنده شود اما میدان مسابقه نشان خواهد داد چه تیمی برنده خواهد شد و اعتراف می‌کنم کیفیت فوتبال ایران در این سال‌ها خیلی بالا رفته است.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید