نمی‌توانستم به استقلال بروم!/ از تیم‌های بزرگ پیشنهاد داشتم!

0
21



محمد ربیعی: نمی‌توانستم به استقلال بروم!/ از تیم‌های بزرگ پیشنهاد داشتم!


|


۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ۰۱:۴۵:۱۳

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص پیشنهاد باشگاه استقلال برای سرمربیگری در این تیم پیش از شروع لیگ برتر اظهار کرد: بعد از جدایی من از مس رفسنجان از تیم‌های زیادی پیشنهاد داشتم که یکی از آنها تیم فوتبال استقلال بود. در این میان هم باشگاه استقلال دو بار با من برای این موضوع صحبت کرد و جلساتی هم برگزار شد و مسائل مختلف باشگاه هم در این جلسات مطرح شد.

شرایط به گونه‌ای بود که نتوانستم به استقلال بیایم

به گزارش مهر، وی افزود: حجت کریمی مدیرعامل وقت باشگاه استقلال به دنبال عملی شدن این موضوع اما با بررسی موضوعاتی که در باشگاه استقلال وجود داشت صلاح را بر این دیدم که فعلاً حضور در این تیم را نپذیرم چرا باید فردی روی نیمکت استقلال قرار می‌گرفت که بتواند شرایط و مشکلات استقلال را به خوبی حل کند. بر همین اساس که دیگر به نیمکت استقلال فکر نکردم.

نکونام بهترین گزینه برای استقلال بود

ربیعی در خصوص انتخاب جواد نکونام برای استقلال عنوان کرد: جواد نکونام بهترین گزینه برای استقلال بود و می‌بینید که تا به امروز هم توانسته نتیجه خوبی کسب کند و حواشی که وجود داشت را به خوبی مدیریت کند.

سرمربی ذوب آهن اصفهان درباره اینکه گفته می‌شد زمان حضور محمد ربیعی روی نیمکت استقلال نبود، گفت: من به نظر همه احترام می‌گذارم اما عملکرد من و لطف خدا بود که بعد از جدایی از مس رفسنجان از تیم‌های بزرگ پیشنهاد داشتم اما به هر حال موضوعاتی مهم وجود داشت که تصمیمی گرفتم شخص بهتری روی نیمکت استقلال بنشیند.

تمرکزم روی تیم باشگاهی بود نمی‌توانستم به تیم ملی امید بروم

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص موضوع پیشنهاد سرمربیگری در تیم ملی امید هم بیان کرد: در آن زمان در خصوص تیم ملی امید با من صحبت‌های زیادی شد و در خصوص تیم ملی امید هم حتی به جلسه‌ای که محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک و حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید رفتم. صحبت‌ها در خصوص تیم ملی خیلی جدی بود اما به لحاظ ذهنی روی تیم باشگاهی تمرکز کرده بودم. به همین دلیل نمی‌توانستم پیشنهاد فدراسیون و کمیته ملی المپیک را بپذیرم.

موفقیت تیم ملی نیازمند برطرف کردن بعضی موارد است

وی در ادامه در خصوص انتقادها به تیم ملی امید و رضا عنایتی گفت: اگر بخواهم در خصوص نتیجه گیری‌های تیم ملی امید را کارشناسی کنم کمترین حق عدم نتیجه گیری را به عنایتی می‌دهم، چرا که زمان بسیار کمی داشت. او از مربیان زحمت کش فوتبال کشورمان است و پرداختن به تیم ملی امید و موفقیت این تیم از نظر من نیازمند برطرف کردن بعضی موارد است. این موارد هم باید موشکافانه و در مدت زمان طولانی این موارد پیگیری شود تا در نهایت برای تیم ملی امید موفقیتی حاصل شود.

با ۴ ماه نمی‌شود انتظار نتیجه گیری داشت

ربیعی با اشاره به زمان کم عنایتی در تیم ملی امید عنوان کرد: اینکه با وجود مینی کمپ‌ها در فاصله ۴ ماهه انتظار نتیجه گرفتن بسیار سخت است. اگر می‌خواهیم تیم ملی امید نتیجه بگیرد باید از همین فردا کار را آغاز کنیم و با برنامه ریزی دقیق در خصوص نیمکت تیم ملی و بازیکنانی که در ۴ سال آینده می‌توانند در این تیم حضور داشته باشند پیش برویم.

گزینه حبیب کاشانی و فدراسیون فوتبال برای تیم ملی امید من بودم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره اینکه گزینه حبیب کاشانی برای تیم ملی امید بوده است گفت: من با افتخار نه تنها گزینه حبیب کاشانی بلکه گزینه فدراسیون بودم و به جز من هم قطعاً نفراتی بودند که فدراسیون با آنها صحبت کرده بود. موضوعی که وجود داشت این بود، من در جلسه‌ای که در کمیته ملی المپیک حضور پیدا کردم متوجه دغدغه‌ها، گرانی‌ها و اهمیت تیم ملی امید برای کمیته ملی المپیک آگاه شدم، چرا این تیم برای آنها بسیار حائز اهمیت بود.

وی در پایان درباره اینکه اگر می‌خواهیم تیم ملی امید موفق شود گفت: برای موفقیت تیم ملی در مسابقات مهم مانند بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک نیازمند کسی هستیم که بیش از ۲ سال با تیم ملی امید کار کند. تمرینات تیم‌های ملی به صورت کمپینگ است چرا که بازیکنان در باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند و ر مقاطعی باید آنها را در اردوهای تیم ملی امید به کار بگیریم و آزمون و خطاهای زیادی انجام شود تا تیم سازی خوبی هم شکل بگیرد.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید