شرایط پیش‌فروش شاهین اتوماتیک اعلام شد + جدول دی‌ماه ۱۴۰۲

0
15


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سایپا شرایط پیش فروش شاهین اتوماتیک را ویژه دی‌ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد. متقاضیان خرید شاهین اتوماتیک در مرحله دوم سامانه یکپارچه قادر به شرکت در این شرایط فروش هستند. سایپا برای فراخوان این مشتریان، در تاریخ ۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۲ پیامک اطلاع‌رسانی ارسال کرده است. اعلام این شرایط درحالی صورت می‌گیرد که چندی پیش، شاهین اتوماتیک به همراه ساینا S‌ با موعد فروش فوری در سامانه یکپارچه عرضه شد. مشخص نیست که چرا سایپا دو رویه متفاوت را برای مشتریان شاهین اتوماتیک درنظر گرفته است.

 

شرایط پیش فروش شاهین اتوماتیک، دی‌ماه ۱۴۰۲:

شرایط پیش‌فروش شاهین اتوماتیک اعلام شد + جدول دی‌ماه ۱۴۰۲

 

همانند بسیاری دیگر از شرایط پیش فروش خودروها در ایران، قیمت شاهین اتوماتیک نیز در این شرایط نامشخص است و در زمان صدور دعوت‌نامه برای خریداران مشخص خواهد شد. البته میزان پیش‌پرداخت این خودرو درحال‌حاضر معادل نیمی از بهای شاهین اتوماتیک است. موعد تحویل خودروها نیز تابستان ۱۴۰۳ اعلام شده که شامل بازه زمانی شش‌ماهه است.

 

شاهین اتوماتیک همانند شاهین دنده‌ای، با استقبال مناسبی در بازار مواجه نشد و مشتریان تمایل چندانی به خرید این خودرو نشان ندادند. درنتیجه عملکرد ضعیف شاهین و همچنین عرضه ناکافی این خودرو، قیمت خودروهای اتوماتیک و داخلی دیگر همچون تارا اتوماتیک و دنا پلاس اتوماتیک در بازار افزایش یافته است.

 

به‌دلیل عرضه محدود و اندک سایپا، قیمت شاهین اتوماتیک در بازار طی یک ماه گذشته حدود ۵۰ میلیون تومان گران شده است. در پایان آذرماه ۱۴۰۲ شما می‌توانستید با پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد مالک شاهین اتوماتیک شوید، اما درحال‌حاضر برای این خودرو باید بیش از ۷۵۰ میلیون تومان بپردازید. قیمت شاهین دنده‌ای نیز که برای چند ماه در محدوده ۵۰۰ میلیون تومان قرار داشت، به‌دلیل عرضه محدود افزایش یافته است. این خودرو اکنون در بازار آزاد ۶۲۰ میلیون تومان قیمت دارد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید