برنده‌های وسپاهای رنگی بلو اعلام شدند

0
16


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مراسم قرعه‌کشی بلوبانک سامان با معرفی هفت برنده وسپاهای رنگی برگزار شد. در این مراسم میان تمامی کاربرانی که حداقل یک نفر از دوستان خود را از ۱۱ آذر تا ۱۲ شب ۲۶ دی ماه به بلو دعوت کرده بودند، قرعه‌کشی شد و برندگان خوش‌شانس وسپاهای رنگی معرفی شدند.

برنده‌های وسپاهای رنگی بلو اعلام شدند

در این قرعه‌کشی همه شرکت‌کننده‌ها شانس برابری برای بردن جایزه داشتند، چرا که تعداد دعوت‌شده‌ها به این قرعه‌کشی اهمیتی نداشت و هر کاربری که تا ساعت ۲۳:۵۹ سه‌شنبه‌ ۲۶ دی ماه، حداقل یک نفر از دوستان خود را به بلو دعوت کرده بود، می‌توانست برنده یکی از این وسپاهای رنگی باشد. 

قرعه‌کشی وسپاهای رنگی، چهارشنبه ۲۷ دی ماه با حضور هفت نفر از بهترین دعوت‌کننده‌های بلو برگزار شد. در این مراسم که به‌ طور زنده از آپارات و اینستاگرام بلو پخش شد؛ هفت وسپای رنگی به هفت برنده خوش‌شانس رسید.

آرین ابرونی، جواد خواجوی، والا بازیار، شهرزاد عاصمی، سهیل دولو، کیارش رکنی‌نژاد و فاطمه بُستاک، هفت نفر از بهترین دعوت‌کننده‌های بلو بودند که در این مراسم برای انتخاب برنده‌ها حضور داشتند و قرعه‌کشی را انجام دادند.

 طبق آمارهای اعلام شده در مراسم قرعه‌کشی، کاربران خانم، ۲ درصد بیشتر از آقایان از این کمپین استقبال کردند. 

از نظر سنی نیز، مسن‌ترین فردی که دعوت موفقی را در طول کمپین ثبت‌ کرده ۹۸ سال سن داشته است و عنوان جوان‌ترین دعوت‌کننده نیز به یکی از کاربران بلو‌جونیور (اپلیکیشن اختصاصی بلو برای کودکان هفت تا ۱۴ سال) با هفت سال سن می‌رسد.

برنده‌های وسپاهای رنگی بلو اعلام شدند

برای کاربرانی که در طول برگزاری کمپین به بلو پیوستند، به ترتیب سه رنگ بنفش، آبی و قرمز محبوب‌ترین  رنگ‌های بلوکارت بودند؛ بیشترین سفارش کارت با این رنگ‌ها به ثبت رسیده است.

اسامی و شماره تلفن این برنده‌ها در لیست زیر، قابل مشاهده است:

۱٫رضوان السادات امام

۰۹۳۹***۹۴۸۶

۲٫رضا فیضی پور

۰۹۰۵***۷۸۸۵

۳٫بیتا کارگر

۰۹۳۳***۵۰۵۵

۴٫زهرا فتاحی وانانی

۰۹۱۳***۵۴۸۳

۵٫پرویز حسین‌زاده

۰۹۰۲***۷۷۳۶

۶٫رضا بدرلو

۰۹۱۲***۶۱۵۱

۷٫میلاد ماهزاده

۰۹۳۰***۰۹۷۶

۷+۱٫  عادل ملائی

۰۹۱۸***۵۳۷۵

 

برای اطلاع از آخرین اخبار کمپین‌ها و قرعه‌کشی‌های بلو، علاوه بر دنبال کردن حساب‌های رسمی بلو در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به بخش «بلوکلاب» در اپلیکیشن بلو مراجعه کرده و از تازه‌ترین رویدادهای جاری مطلع شوید.

برای دانلود و نصب اپلیکیشن به این لینک مراجعه کنید.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید