پیولی: نقاط ضعف اینتر را فاش نمی‌کنم

0
100



کد خبر : ۱۸۶۵۳۲۸ |
۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۲۶ |
۴٫۱K بازدید |

۱
دیدگاه

همه‌چیز اطراف میلان اغراق‌آمیز است


استفانو پیولی، سرمربی میلان، تاکید کرد که تیم جوانش، تشنه پیروزی و موفقیت است.

پیولی: نقاط ضعف اینتر را فاش نمی‌کنم

به گزارش “ورزش سه”، میلان و اینتر از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب در ورزشگاه ملک‌فهد ریاض، برگزارکننده دیدار فینال سوپرجام فوتبال ایتالیا خواهند بود. استفانو پیولی، سرمربی روسونری، در نشست خبری پیش از این بازی گفت: «ما برای کسب قهرمانی، بازی می‌کنیم و برای رسیدن به این هدف، به یک عملکرد عالی نیاز داریم.»

او در ادامه افزود: «این یک بازی بسیار مهم است و فرصت کسب یک جام دیگر را در آن داریم و کسب آن به ادامه مسیرمان کمک می‌کند.»

میلان بعد از دو مساوی متوالی، هفته گذشته با شکست یک بر صفر مقابل تورینو از کوپا ایتالیا حذف شد؛ اما سرمربی این تیم بدون توجه به شرایط اخیر، معتقد است: «آنچه در بازی‌های گذشته رخ داده، هیچ اهمیتی ندارد. فردا یک بازی دیگر است.»

پیولی یادآور شد: «به هر حال، فصل جاری فردا به پایان نمی‌رسد. فکر می‌کنم همه‌چیز اطراف میلان اغراق‌آمیز است؛ چه بد، چه خوب! اینتر هم تیم قدرتمندی است و همیشه برای ما مشکل‌ساز بوده است. ما هم برنامه‌های خود را برای بازی مقابل این تیم داریم. آن‌ها هم مثل هر تیمی، نقاط ضعف خود را دارند که فاش نمی‌کنم (با لبخند).»

او با تاکید بر این‌که تیمش برای پیروزی مقابل اینتر سرشار از انگیزه است، گفت: «چگونه چنین تیم جوانی می‌تواند برای پیروزی‌های بیشتر گرسنه نباشد؟ ما باید فقط یک کار انجام دهیم؛ کیفیت خود را بالاتر ببریم؛ چون بدون آن، پیروزی در بازی‌ها سخت است. ما در خط دفاعی نیاز به اصلاح داریم؛ چون گل‌های زیادی دریافت می‌کنیم.»

1792672



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید