هدیه لحظه آخری سیاوش به سپاهان!(عکس)

0
72



کد خبر : ۱۸۶۵۶۲۳ |
۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۶ |
۵٫۵K بازدید |

۳
دیدگاه

بازوبند کاپیتانی برای سیاوش خوش یمن نبود!


استقلال در حالی در اصفهان مقابل سپاهان قرار گرفت که در غیاب چند بازیکن باتجربه خود، بازوبند کاپیتانی این تیم به دست یک سپاهانی سابق بسته شده بود.

هدیه لحظه آخری سیاوش به سپاهان!(عکس)

به گزارش ورزش سه، غیبت چند بازیکن باتجربه تیم و نیمکت‌نشینی قایدی و رضاوند باعث شد تا بازوبند کاپیتانی استقلال پس از سال‌ها و بعد از فرهاد مجیدی به یک شماره ۷ دیگر این تیم برسد.

نکته جالب این که بعد از ورود رضاوند و قایدی به زمین در نیمه دوم، سیاوش بازوبند را به هیچکدام از این دو بازیکن تحویل نداد و تا پایان مسابقه کاپیتان استقلال در زمین بود.

1793192

اما این بازوبند برای سیاوش خوش یمن نبود و دو خطای این بازیکن در این مسابقه باعث شد تا دروازه استقلال روی دو ضربه ایستگاهی باز شود. ابتدا خطای میانه زمین او باعث شد شلیک سهمگین نورافکن با اشتباه رضایی منجر به گل نخست زردها شود و پس از آن در وقت‌های اضافه بی‌احتیاطی مدافع آبی‌ها حین درگیری با مغانلو باعث شد یک ضربه پنالتی به سود سپاهان اعلام شود. سیاوش در طول بازی یارگیر مستقیم شهریار بود و نیمی از جدال‌ها را به این مهاجم بلند قامت واگذار کرده بود.

رضاییان با گل کردن این پنالتی شب تلخ یزدانی را تکمیل کرد تا کاپیتان آبی‌ها نقش زیادی در پیروزی تیم سابقش ایفا کرده باشد.

1793194
عکس: امیرحسین خیرخواه



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید