ستاره ایرانی شارلوا به خاطر همسرش قصد بازگشت به ایران را دارد

0
89


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۲۱:۱۷:۱۶

|

|


رسانه‌های بلژیکی مدعی شدند:



ستاره ملی‌پوش ایرانی تیم شارلوا بلژیک به دنبال فسخ قرارداد و جدایی از این تیم است و گفته می‌‌شود مقصد بعدی او لیگ برتر ایران است.




ستاره ایرانی شارلوا به خاطر همسرش قصد بازگشت به ایران را دارد


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۲۱:۱۷:۱۶

علی قلی‌زاده، وینگر ایرانی تیم شارلوا بلژیک به دنبال فسخ قرارداد با این تیم و حضور در باشگاهی دیگر برای ادامه دوران فعالیت خود است.

به گزارش ورزش سه، رسانه‌های بلژیکی مدعی شده اند، قلی‌زاده پای مشکلات خانوادگی را در جلسات خود با مدیران باشگاه شارلوا پیش کشیده و می‌خواهد قرارداد خود را فسخ کند. رسانه‌ها در ادامه گفته‌اند، همسر این بازیکن ایرانی برای برخی مسائل پزشکی به ایران مراجعه کرده و شاید همین امر، دلیلی بر جدایی و حضور دوباره قلی‌زاده در لیگ برتر ایران شود.

قلی‌زاده در مسابقات اخیر تیمش عملکرد خوبی از خود به جا نگذاشت و در نهایت مقابل کلوب بروژ نیز حتی در لیست ۲۰ نفره شارلوا قرار نگرفت.

شایعاتی درباره برخی پیشنهادات از خاورمیانه به علی قلی‌زاده وجود دارد اما اسمی از باشگاه خاصی شنیده نمی‌شود.

چند هفته قبل اخباری مبنی بر علاقه باشگاه اتحاد کلبا امارات و فرهاد مجیدی برای جذب وینگر ایرانی شارلوا شنیده می‌شد و باید دید او در نهایت موفق به فسخ قرارداد با طرف بلژیکی و حضور در لیگ ایران و یا امارات می‌شود یا خیر.

اخیرا حتی بحث پرسپولیسی بودن این بازیکن ملی‌پوش شنیده می‌شد حال باید دید اگر قلی‌زاده قصد بازگشت به فوتبال ایران را دارد در کدام تیم توپ خواهد زد و مقصد بعدی او برای فوتبال کجاست؟



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید