توقف بدموقع و پایان یکه‌تازی یاران نوراللهی

0
84



کد خبر : ۱۸۶۹۶۸۵ |
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۷ |
۱٫۷K بازدید |

۳
دیدگاه

صدر جدول گرفته شد؛


شباب الاهلی در حضور ۹۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی مقابل الوحده رسید.

توقف بدموقع و پایان یکه‌تازی یاران نوراللهی

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که پس از یک مسابقه غیبت دوباره احمد نوراللهی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در ورزشگاه آل نهیان مقابل تیم رده سومی الوحده قرار گرفت.

1800556

یاران نوراللهی با توجه به پیروزی تیم شارجه در مسابقه امروز خود مقابل عجمان، صدرنشینی را از دست داده و به رده دوم جدول سقوط کرده بودند و برای بازگشت به رتبه اول جدول لیگ برتر امارات فقط نیاز به کسب برتری در بازی امشب برابر الوحده داشتند که نتوانستند به این مهم دست پیدا کنند.

شباب الاهلی در دقیقه ۶۴ با گلزنی فدریکو کارتابیا از روی نقطه پنالتی پیش افتاد، اما در دقیقه ۷۸ روی یک ارسال از کرنر و صحنه‌ای که مشکوک به خطای هند مهاجم الوحده بود، گل تساوی را دریافت کرد و پس از آن هم نتیجه تغییر نکرد.

1800558

یاران نوراللهی که پیش از این صدرنشین لیگ برتر امارات بودند، با تساوی خارج از خانه یک بر یک مقابل الوحده، ۳۳ امتیازی شدند و با یک امتیاز کمتر نسبت به شارجه، در جایگاه دوم جدول این رقابت‌ها ماندند.

ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی که پس از گلزنی در مرحله یک‌ هشتم نهایی جام ریاست جمهوری امارات مقابل الامارات، در دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل دبا الفجیره بخاطر محرومیت غایب بود، امشب برابر الوحده حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت و چهاردهمین بازی فصل خود را انجام داد.

1800557



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید