دربی پرسپولیس و استقلال برای انفجار بمب نقل و انتقالات

0
46


|


۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۲۳:۵۹:۱۲

|

|


ستاره تیم ملی، یحیی و نکونام را به جان هم انداخت!



اینطور که به نظر می‌رسد ستاره تیم ملی مورد توجه یحیی گل محمدی و جواد نکونام برای حضور در پرسپولیس و استقلال قرار گرفته است.



دربی پرسپولیس و استقلال برای انفجار بمب نقل و انتقالات


|


۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۲۳:۵۹:۱۲

سعید عزت‌اللهی در تمامی فصول نقل و انتقالاتی سال‌های اخیر مورد توجه همه باشگاه‌های بزرگ بوده است. تمایل هافبک تیم ملی ادامه دادن فوتبال در خارج از ایران بوده است. هرچند او درخشش قابل توجهی با تیم‌های باشگاهی خود نداشته اما تمایل چندانی هم به حضور از خود نشان نداده است.

به گزارش فرهیختگان، حالا هم با شروع فصل نقل و انتقالات از مدت‌ها قبل شایعه تکراری ارائه پیشنهادات مختلف باشگاه‌های بزرگ ایران به سعید عزت‌اللهی شنیده شد اما جالب اینجاست که طبق شنیده‌ها باخبر شدیم یحیی گل‌محمدی جدی‌تر از همه سال‌های گذشته تمایل به جذب سعید عزت‌اللهی دارد. البته که سقف بودجه ۲۰ میلیاردی باشگاه یک مانع بزرگ برای این انتقال و مذاکرات با او با توجه به فعالیت‌های سپاهان و تراکتور در بازار نقل و انتقالات خواهد بود.

بر اساس شنیده‌ها یحیی گل‌محمدی برای این فصل نقل و انتقالات در مرحله اول دو لیست سه نفره به باشگاه پرسپولیس به نام A و B ارائه داده است. نام سعید عزت‌اللهی اما در لیست اول او قرار داشته است.

با توجه به برنامه‌ریزی مدیران باشگاه پرسپولیس برای حضور پرقدرت در آسیا(با وجود امیدواری به تایید مدارک مجوز حرفه‌ای در مرحله آخر) یحیی می‌خواهد با توجه به هزینه‌های هنگفت چندین میلیارد دلاری باشگاه‌های عربستان، یک تیم در قواره‌های مدعی قهرمانی آسیا را با کمک مدیریت ببندد که به همین ترتیب نام سعید عزت‌اللهی در فهرست بازیکنان مورد نظر او برای عقد قرارداد وجود دارد.

عزت‌اللهی هم که تا کنون در اردوی تیم ملی بود، فعلا هیچ مذاکره مستقیمی با باشگاه‌های مختلف نداشته و هنوز معلوم نیست که چه برنامه‌ای برای آینده فوتبالی خود دارد. در روزهای آینده قطعا او یکی از چهره های تاثیرگذار بازار نقل و انتقالات خواهد شد. از سوی دیگر گفته می‌شود که جواد نکونام هم با سعید عزت‌اللهی صحبت‌هایی داشته است. رابطه نکونام و عزت‌اللهی از زمان تیم ملی خوب بوده و به نوعی سعید جانشین او در تیم ملی شد. گفته می‌شود جواد پیش از اینکه رسما به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود هم عزت الهی را برای خط هافبک استقلال در نظر داشته است. حالا باید منتظر ماند و دید که دربی سعید را کدام تیم می‌برد؟ بی شک حضور عزت‌اللهی در خط هافبک استقلال یا پرسپولیس می تواند کفه ترازو را به نفع آن تیم سنگین‌تر کند.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید