پایان کار دونده‌های ایران با دو مدال

0
6



کد خبر : ۲۰۱۷۶۳۸ |
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۸ |
۵۲ بازدید |

۰
دیدگاه


پرونده رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا در حالی بسته شد که ملی پوشان ایران تنها موفق به کسب دو مدال طلا و نقره شدند.

پایان کار دونده‌های ایران با دو مدال

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از مهر، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات برگزار شد و تیم ملی ایران که با ۹ نماینده در این رویداد آسیایی حاضر بود در نهایت با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان داد.

در جریان این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه برای اولین‌بار موفق به کسب مدال طلا شد. این نخستین باری بود که در رده سنی جوانان آنهم در بخش زنان ایران صاحب مدال طلا می‌شد.

مهدی هفت‌چشمه دیگر دونده ایران نیز در ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر نشان نقره این مسابقات را به دست آورد تا دومین مدال‌آور تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

علی سروری در پرتاب چکش، ملیکا نوروزی در پرتاب چکش، مانا حسینی پرتاب نیزه، سجاد آقایی در ماده ۴۰۰متر، الناز موسایی در هفتگانه، محمدحسام مظفری در ماده ۸۰۰متر و ارشیا مصدقی در ماده پرش دیگر نماینده‌های ایران در رقابت‌های آسیایی امارات بودند که از رسیدن به مدال باز ماندند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید