خشم الهلال از برزیل: دست از سر نیمار بردارید!

0
64



کد خبر : ۱۹۵۹۰۵۴ |
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۲ |
۲ بازدید |

۰
دیدگاه


ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، از حضور نیمار در فهرست دعوت شده به اردوی تیم ملی برزیل ابراز ناراحتی کرد.

خشم الهلال از برزیل: دست از سر نیمار بردارید!

به گزارش “ورزش سه”، نیمار در اقدامی غیرمنتظره و شوکه کننده تصمیم گرفت پاری سن ژرمن را ترک کند و در فصل پیش رو با پیراهن الهلال به میدان برود. 

مراسم معارفه او شب گذشته در ورزشگاه خانگی الهلال برگزار شد اما گفته می‌شود که این بازیکن هنوز مصدوم است و نمی‌تواند این تیم را در دیدارهای پیش رو همراهی کند. 

ژسوس که برای دومین بار هدایت الهلال را برعهده گرفته با تایید این موضوع، از این که تیم ملی برزیل با وجود شرایط جسمی و فیزیکی این ستاره را برای حضور در اردو فراخوانده است ابراز ناراحتی کرد. 

1912377

او پس از تساوی شب گذشته برابر الفیحا به خبرنگاران گفت:« نیمار در حالی به جمع ما ملحق شد که از ناحیه ماهیچه مشکل و احساس درد داشت. من نمی‌دانم که او دقیقا چه زمانی به جمع ما بازخواهد گشت و برای بازی کردن و حضور عادی در تمرینات آماده خواهد بود. 

نیمار نباید در اختیار تیم ملی برزیل قرار بگیرد و نباید برای پیوستن به آنها راهی سفر شود. او در حال حاضر مشغول طی کردن دوران نقاهت و روند درمان برای بازگشت سریع‌تر به میادین است.»

هنوز مشخص نیست که این ستاره برزیلی برای حضور در اردوی تیم ملی برزیل راهی خواهد شد یا به حضور در عربستان برای طی کردن روند درمان ادامه خواهد داد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید