رسمی: یک آرژانتینی گمنام، سرمربی جدید مکزیک

0
90



کد خبر : ۱۸۶۹۶۹۴ |
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۴۳ |
۲۴۹ بازدید |

۰
دیدگاه


فدراسیون فوتبال مکزیک دیه‌گو کوکا، مربی ۵۰ ساله آرژانتینی، را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور معرفی کرد.

رسمی: یک آرژانتینی گمنام، سرمربی جدید مکزیک

به گزارش “ورزش سه”، مکزیک در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ نتایج خوبی کسب نکرد و نتوانست از گروهی که آرژانتین، لهستان و عربستان در آن حضور داشتند، صعود کند و بعد از این رقابت های بود که تاتا مارتینو، سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی آرژانتین، از هدایت این تیم کناره گیری کرد.
در این مدت از گزینه‌های مختلفی از جمله میگل هررا، مربی باتجربه مکزیکی، و گی‌یرمو آلمادای اروگوئه‌ای به عنوان مربی بعدی مکزیک نام برده می شد اما در نهایت این کوکا بود که به عنوان جانشین تاتا مارتینو معرفی شد.

1800572
او بعد از معرفی به عنوان سرمربی جدید مکزیک گفت:”من اعتقاد زیادی به فوتبالیست‌های مکزیک و استعدادشان دارم. اما استعداد کافی نیست. شما باید به آنها ابزار زیادی بدهید تا بتوانند خودشان را نشان بدهند و این هدف من است؛ می خواهم کاری کنم که آنها خودشان را نشان بدهند. من می‌خواهیم تیمم تیمی برنده باشد و بتوانیم با هر تیمی روبرو شویم. ما اهداف بزرگی داریم.”
دیه‌گو کوکا که در دوران بازی برای تیم‌های مانند ریورپلاته و آرژانتینوس جونیورز بازی کرده بود، به عنوان مربی در سال ۲۰۱۴ با تیم راسینگ کلاب قهرمان لیگ آرژانتین شد اما موفقیتش با تیم اطلس در لیگ مکزیک بود که باعث محبوبیت او در این کشور شد. او بعد از ۷۰ سال توانست در سال ۲۰۲۱ اطلس را در لیگ مکزیک به قهرمانی برساند و یک سال بعد این موفقیت را تکرار کرد. او همچنین در سال ۲۰۲۱ عنوان بهترین مربی فوتبال مکزیک را هم به دست آورد.
 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید