این انصاف نیست، ما نباید برای فرار از سقوط بجنگیم!

0
78



کد خبر : ۱۸۷۰۳۲۱ |
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۷ |
۲۰۵ بازدید |

۰
دیدگاه


سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: دور از انصاف است که برای فرار از سقوط با تیمی که تنها ۴ برد دارد، بازی کنیم.

این انصاف نیست، ما نباید برای فرار از سقوط بجنگیم!

به گزارش “ورزش سه”، جهانگیر سیدعباسی در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم شهرداری ارومیه در آخرین هفته دور مقدماتی لیگ برتر والیبال و ناکامی در صعود به مرحله پلی‌آف، اظهار داشت: به نظرم دیدار ما با ایفاسرام اردکان تنها بازی بود که هر دو تیم با توجه به شرایط جدول با نهایت توان و تا لحظه آخر جنگیدند. البته پیروزی در این بازی برای تیم اردکان حکم مرگ و زندگی داشت و در نهایت موفق شدند با توجه به خستگی مفرط بازیکنانم به دلیل سفرهای طولانی در هفته‌های اخیر به برتری برسند.

او افزود: متاسفانه در ۶ هفته اخیر فقط مهمان رقبا در شهرهای مختلف بودیم و واقعا سفرهای طولانی خسته‌مان کرده بود و حتی مجبور شدیم سفری ۲۰ ساعته با قطار تا رامسر داسته باشیم چرا که هواپیما نبود.

سیدعباسی درباره دیدارهای مرحله پلی‌اوت و بازی با مس، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر و در جلسات پیش از شروع فصل مسئولان کمیته مسابقات با رای‌گیری از مدیران باشگاه‌ها درباره تک تک مراحل و نحوه برگزاری لیگ تا پایان فصل، تصمیم‌گیری می‌کنند. امسال هم قرار بود که فقط مرحله پلی‌آف برگزار شود و هیچ ابلاغی بابت برگزاری پلی‌اوت از سوی فدراسیون والیبال به باشگاه شهرداری ارومیه ارسال نشده است.

او در پایان تاکید کرد: شهرداری ارومیه ۹ پیروزی کسب کرده و شاید اگر کمی برنامه دیدارها‌ی‌مان در هفته‌های آخر خسته‌مان نمی‌کرد، احتمال صعود به پلی‌آف را داشتیم و واقعا دور از انصاف است که برای فرار از سقوط بجنگیم آن هم در شرایطی که دوازدهم شده‌ایم. اگر قرار به برخورد قانونی باشد باید یادآور شوم که تیم مس رفسنجان باید با خاطر ۲ باخت فنی در ابتدای فصل از لیگ والیبال کنار می‌رفت.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید