از تیم ملی بسکتبال انتظار بازی‌های خوب داریم

0
88



کد خبر : ۱۸۷۰۵۰۳ |
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰ |
۱۷۲ بازدید |

۰
دیدگاه


وزیر ورزش با حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال و تاکید برجایگاه و توانمندی‌های این رشته گفت: از این تیم در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی انتظار بازی‌های خوب را داریم.

از تیم ملی بسکتبال انتظار بازی‌های خوب داریم

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از مهر، سید حمید سجادی در آستانه‌ اعزام تیم ملی بسکتبال ایران در جمع ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی بسکتبال حاضر شد و دقایقی با آنها به گفتگو پرداخت.

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار صمیمانه که قبل از اعزام تیم ملی بسکتبال به آخرین پنجره‌ انتخابی جام جهانی در هتل المپیک انجام شد، از بسکتبال به عنوان یک رشته‌ محبوب و پرطرفدار بین مردم نام برد و با اشاره به حضور جواد داوری در راس فدراسیون گفت: حضور یک مدیر جوان که دارای کسوت بسکتبالی و افتخارات خوب است و پس از دنیای قهرمانی نیز موفق بوده، باعث خوشحالی است و با توجه به ادراکی که از این رشته دارد می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات خوب در رشته‌ خودش باشد که حتی از قبل دارای تنگناهایی بوده که کار را سخت می‌کند.

سجادی با اشاره به توانمندی‌های بسکتبال ایران گفت: همچنان این رشته به عنوان یک رشته‌ دانشگاهی در جامعه مطرح است و این ورزش مهیج را بر حسب وظیفه همچون دیگر رشته‌ها حمایت و دنبال می‌کنم و رویدادهای رقابتی این رشته را هم همواره پیگیر بوده وحتی از نزدیک نظاره‌گر بودم. با توجه به این مهم که بردها و باخت‌ها همیشه وجود داشته اما انتظار بازی و نمایش خوب بسکتبال ایران را در پنجره‌ آخر انتخابی جام جهانی دارم.

وزیر ورزش و جوانان برای ملی پوشان بسکتبال ایران آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: قطعا یکی از رویدادهای مهم که ورزش ایران پیش‌رو دارد بازیهای آسیایی هانگژو است که از همه‌ رشته‌ها از جمله بسکتبال حمایت می‌کنیم تا فدراسیون زمینه‌ موفقت را رقم بزند.

پیش از سخنان وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون بسکتبال از حمایت‌های سجادی نسبت به کلیت ورزش ایران به نیکی نام برد و تاکید کرد که در دوران این وزیر ورزشی اتفاقات خوبی رخ داده و نباید از دید جامعه پنهان بماند.

جواد داوری دقایقی پیرامون فرایند آمادگی تیم ملی بسکتبال صحبت کرد و با اشاره به مصدومیت حامد حدادی برای او آرزوی سلامتی و ابراز امیدواری کرد که بازیکنان قدر تیم ملی، اتفاقات خوبی را در پنجره‌ی آخر انتخابی جام جهانی در مصاف با چین و ژاپن رقم بزنند.

در این دیدار پیراهن منقش به خلیج فارس ویژه تیم ملی بسکتبال توسط آرن داودی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران به سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اهدا شد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید