واکنش عضو کمیته انضباطی به حواشی ساپینتو

0
81



کد خبر : ۱۸۷۰۵۸۲ |
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۳ |
۲٫۸K بازدید |

۰
دیدگاه

جاودانی: استقلال دو خط لایحه برای او ننوشت!


عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره اعتراض تند استقلالی‌ها به محرومیت ریکاردو ساپینتو ارائه کرد.

واکنش عضو کمیته انضباطی به حواشی ساپینتو

به گزارش “ورزش سه”، ماجراهای اقدامات ریکاردو ساپینتو و محرومیت‌های سریالی او توسط کمیته انضباطی ظاهرا تمامی ندارد. در آخرین حکم صادر شده کمیته انضباطی ساپینتو را به دو جلسه محرومیت که یک جلسه از آن تعلیقی است محکوم کرد و البته بابت صحبت‌های این مربی بعد از دیدار با پیکان از او خواسته مستندات و دفاعیات را ارسال کند.

اعتراض های گسترده باشگاه استقلال به حکم محرومیت ساپینتو به خاطر اتفاقات بازی با مس کرمان سبب شده تا رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی در گفت و گو با خبرگزاری مهر توضیحاتی را ارائه کند.

جاودانی درباره اینکه باشگاه استقلال اعلام کرده کمیته انضباطی روی ساپینتو حساس شده،‌گفته است:‌«ما راجع به هیچکس حساس نمی‌شویم و نخواهیم شد. فقط به تخلف نگاه می‌کنیم و کاری نداریم طرف ما چه کسی است. مثلاً وقتی یک نفر از چراغ قرمز رد می‌شود، شما کاری ندارید که آن فرد چه کسی است و فقط پلاک یادداشت می‌شود. هرکسی تخلف می‌کند باید تبعاتش را هم تحمل کند.»

1797894

او ادامه داد: «اگر این اتفاقات در کشوری دیگری رخ می‌داد که قوانین را سفت و سخت اجرا می‌کنند، آیا این مربیان هم می‌توانستند یکسری از کارهایی که اینجا یاد می‌گیرند را انجام بدهند؟ برای ما فرقی ندارد که کدام مربی و از چه رنگی مرتکب تخلف شده است.برای کمیته انضباطی، گزارش ناظر بازی و داور مسابقه ملاک است مگر اینکه تیم‌ها دلایل قوی بیاورند که این گزارش‌ها درست نیست.»

جاودانی درباره اعتراض های تند باشگاه استقلال مبنی بر اینکه ساپینتو در کرمان کتک خورده، گفت:‌«اگر به اتفاقات بازی با مس نگاه کنیم، باشگاه استقلال حتی دو خط لایحه دفاعی برای ساپینتو نداده و اگر هم داده همین دست مصاحبه‌ها و بیانیه‌ها بوده است. باید بتوانند آن را ثابت کنند و دلایل اثبات هم مشخص است. همانطور که گفتم طبق قانون، ملاک تصمیم گیری کمیته انضباطی گزارش ناظر و داور است مگر اینکه دلایل اثبات نادرست بودن آن قوی باشد. اینکه بخواهیم بیانیه بدهند که کتک و فحش خورده، درست نیست.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید