توقف یووه در لیگ اروپا: تیم آلگری سرحال نبود

0
76



کد خبر : ۱۸۷۰۸۰۰ |
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۴۴ |
۶۹۹ بازدید |

۰
دیدگاه


یوونتوس در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مقابل نانت با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

توقف یووه در لیگ اروپا: تیم آلگری سرحال نبود

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان مکس آلگری که در هفته های اخیر در سری آ نتایج خوبی گرفتند، امشب برابر موناکو نمایش چندان درخشانی نداشتند و در نهایت به تساوی رضایت دادند.
یوونتوسی‌ها در این دیدار خیلی زود به گل رسیدند و دوشان ولاهوویچ در دقیقه ۱۳ این تیم را پیش انداخت. روی پاس خوب آنخل دی‌ماریا بود که فدریکو کیه‌زا درون محوطه جریمه نانت صاحب توپ شد و پاس در عرض او، ولاهوویچ را مقابل دروازه خالی قرار داد و این ستاره صرب هم با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

1802546
در ادامه بازی باز هم این بازیکنان یووه بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و صاحب یکی دو موقعیت خوب هم شدند که نتوانستند از آن استفاده کنند و سرانجام در دقیقه ۶۰ گل تساوی را دریافت کردند.
روی یک ضدحمله سریع بود که پاس مصطفی محمد، مهاجم مصری نانت، لودوویک بِلاس را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک شوت تماشایی، توپ را به طاق دروازه وویژک شزنی کوبید.

1802547
در ادامه یوونتوسی‌ها باز هم بر بازی تسلط داشتند و حتی یک بار توپ را به تیر دروازه حریف کوبیدند اما نتوانستند به گل دوم برسند و بازی در نهایت با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا تکلیف تیم صعودکننده در دیدار برگشت مشخص شود.
 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید