ساسان انصاری: فولاد یک سرمربی بین‌المللی دارد

0
85



کد خبر : ۱۸۷۱۱۹۵ |
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۲ |
۶۵ بازدید |

۰
دیدگاه

او می‌تواند تجربیاتش را به ما انتقال دهد؛


ساسان انصاری در‌ کنفرانس خبری پیش از دیدار با الفیصلی، به تمجید از جواد نکونام پرداخت.

ساسان انصاری: فولاد یک سرمربی بین‌المللی دارد

به گزارش ورزش سه، ساسان انصاری که به همراه جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار برابر الفیصلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حاضر شده بود، اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که اینجا هستیم. بازی مراحل حذفی آسیا، همانطور که از اسمش مشخص است، خیلی حساس و سنگین خواهد بود.

او ادامه داد: ما توسط کادرفنی، به خوبی تیم الفیصلی را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که تیم خوب و باکیفیتی هستند. تیمی هستند که بازیکنان خارجی باکیفیتی دارند اما هم فولاد هستیم و به همراه یک مربی بین‌المللی به اینجا آمده‌ایم و ما بازیکنان می‌توانیم از تجربیات او استفاده کنیم؛ با توجه به اینکه ایشان هم در دوران بازیگری و هم در دوران ملی و باشگاهی‌‌اش سوابق خیلی خوبی دارد، می‌تواند به خوبی این را به ما انتقال بدهد.

انصاری سپس عنوان کرد: ما خیلی خوشحالیم که اینجا هستیم و آمده‌ایم تا حداقل ده روز اینجا باشیم و نمی‌خواهیم زود برگردیم؛ این را همه بازیکنان درک کرده‌اند. ما تنها نماینده ایران هستیم و مسئولیت سنگینی بر عهده ما هستیم و با توجه به این مسئولیت، باید در زمین هم تمرکز خیلی بالایی داشته باشیم تا خیلی خوب از عهده آن بربیاییم.

ادامه دارد…



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید