رقیب طارمی جانشین هری کین می‌شود

0
90



کد خبر : ۱۹۴۷۳۵۹ |
۰۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱ |
۵٫۷K بازدید |

۰
دیدگاه


روی کاستا، رییس باشگاه بنفیکا معتقد است منچستریونایتد حاضر است برای خریدن گونچالو راموس ۶۹ میلیون پوند به این باشگاه بپردازد.

رقیب طارمی جانشین هری کین می‌شود

به گزارش “ورزش سه”، گونچالو راموس یکی از داغ‌ترین اهداف بازار نقل و انتقالات تابستانی است. این مهاجم ۲۲ ساله در رقابت‌های فصل قبل ۲۷ گل زد و ۱۲ پاس گل فرستاد تا زیر ذره‌بین باشگاه‌های بزرگ برود.

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد، به باشگاه توصیه کرده هرچه زودتر راموس را بخرد و معتقد است این بازیکن جوان در آینده‌ای نزدیک تبدیل به یکی از بهترین مهاجمان دنیا خواهد شد.

گفته می‌شود یک باشگاه –که نام آن فاش نشده- برای خرید ستاره بنفیکا ۵۲ میلیون پوند پیشنهاد داده که توسط باشگاه پرتغالی رد شده است. روی کاستا، ستاره سابق تیم ملی پرتغال که اکنون رییس باشگاه بنفیکا است، اعتقاد دارد یونایتد برای خرید راموس ۶۹ میلیون پوند خواهد پرداخت.

1892413

این بازیکن که در برد ۶ بر یک پرتغال مقابل سوییس در یک هشتم نهایی جام جهانی هت تریک کرد، مورد توجه پاری‌سن‌ژرمن هم قرار دارد. او فصل قبل با زدن ۱۹ گل در لیگ همراه بنفیکا قهرمان پرتغال شد و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد.

با توجه به این که شانس خریدن هری کین برای یونایتد روز به روز کمرنگ‌تر می‌شود، روی کاستا جواهری در خط حمله تیمش دارد که می‌تواند مشکل گلزنی یونایتد را در آینده درازمدت حل کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید