راز درخشش جدید‌ترین ستاره رئال خانوادگی است!

0
79



کد خبر : ۱۸۷۲۴۸۵ |
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۰ |
۴۹۹ بازدید |

۰
دیدگاه


بازیکن جوان و اروگوئه‌ای رئال توسط یک محیط خانوادگی بسیار سالم در والدبباس احاطه شده است.

راز درخشش جدید‌ترین ستاره رئال خانوادگی است!

به گزارش “ورزش سه” تیم فوتبال رئال مادرید امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با گل تساوی‌بخش آلوارو رودریگز اروگوئه‌ای از شکست در دربی مادرید مقابب اتلتیکو گریخت تا بعد از یک پاس گل مقابل اوساسونا حالا یک تاثیرگذاری ویژه دیگر از این ستاره آکادمی ثبت شود.

کارلو آنچلوتی چاره‌ای جز رفتن به رئال مادرید کاستیا برای تکمیل چندین پست در هفته‌های اخیر نداشته است. ناکامی‌ها در خط حمله و خط هافبک باعث شده بازیکنانی مانند ماریو مارتین، سرخیو آریباس و آلوارو رودریگز  بیش از یک بار با تیم اصلی سفر کنند. هر سه دقایق باکیفیتی داشتند، به خصوص حضور آریباس در جام باشگاه‌های جهان، که در آن رقابت‌ها او کمی بیش از یک دقیقه بازی کرد اما با اولین و تنها شوت خود به سمت دروازه گلزنی کرد.

1805849

* آلوارو رودریگز، یک مهاجم حرفه‌ای

مورد  آلوارو رودریگز رئال مادرید را به شدت هیجان‌زده می‌کند. آنها به طور مستقیم می‌دانند که فراهم کردن محیط خانوادگی با محوریت پنج نفر برای بازیکن اروگوئه‌ای بسیار مهم است. مادر و مادربزرگش دو تکیه‌گاه اساسی او در این زمان هستند. پیلار، مادرش، تمام تلاش خود را برای غلبه بر روزهای بد با پسرش انجام داده است. آلوارو موفق شده است، اما بدون مشارکت مادرش و مادربزرگش، آنتونیا، این کار غیرممکن بود.

خوان کارلوس، همسر مادر آلوارو، کلید پیشرفت فوتبال او بود تا آلوارو بتواند رویای خود را محقق کند و با شانس و استعداد به رئال مادرید آمد. جویس مورنو، ایجنت او، و برونو، دوست او، بیش از حد عادی در موفقیت این بازیکن نقش داشته‌اند.

* رائول، آنچلوتی و فده والورده

مارکا همچنین سه هوادار اصلی ورزشی او در رئال مادرید را برجسته کرده است. آلوارو رودریگز نمی‌توانست بدون حوصله و کار خوب رائول گونزالس، به تیم اصلی برسد. کارلو آنچلوتی عملکرد ستاره جوان خود در کاستیا را بسیار مثبت ارزیابی کرده است و به همین دلیل برای اکثر بازی‌های تیم اصلی از او دعوت می‌شود.
اما بدون شک، فده والورده مهمترین پشتیبان آلوارو در باشگاه است. به عنوان مثال، او تصویری است پس از دقایق خوبی که آلوارو در ال‌سادار مقابل اوساسونا بازی کرد، در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

رودریگز در این مورد می‌گوید: شخصیت اصلی من فده والورده است، نه به خاطر بازی او، بلکه به خاطر شخصیتی که او دارد. این همان راهی است که می‌خواهم طی کنم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید