زارع با کاپیتان – سرباز به دنبال امتیاز برابر فولاد (عکس)

0
85



کد خبر : ۱۸۷۲۶۵۸ |
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۱ |
۱۴۱ بازدید |

۰
دیدگاه


ملوان بندرانزلی در یکی از بازی‌های حساس خود در این هفته به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

زارع با کاپیتان - سرباز به دنبال امتیاز برابر فولاد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، ملوان که بعد از چند نتیجه موفق در لیگ برتر و فاصله گرفتن از منطقه سقوط، اکنون دو بازی اخیر خود در لیگ برتر برابر گل گهر و در ادامه مقابل استقلال در جام حذفی را شکست خورده، به دنبال کسب نتیجه‌ای مناسب برابر فولاد خوزستان در اهواز است.

رقابت در پایان جدول به شکل جالب توجهی دنبال می‌شود و در این میان ملوان بندرانزلی نیز امیدوار است در دیدار سخت و حساس خود مقابل فولاد خوزستان بتواند با کسب نتیجه شرایط را برای فاصله گرفتن از منطقه سقوط بهتر کند.

مازیار زارع هافبک دفاعی اسبق ملوان که از بازیکنانی جوان و سرباز بیشتر در ترکیب تیم خود سود می‌برد، برای این بازی روی صادق بارانی کاپیتان باتجربه و البته سرباز تیمش نیز حساب ویژه‌ای باز کرده است. بارانی که سابقه کاپیتانی در ملوان را نیز در کارنامه دارد، از فصل گذشته راهی ملوان شده تا دوران سربازی خود را پشت سر بگذارد. او البته توانست در این تیم افتخار بازگشت به لیگ برتر را نیز تجربه کند تا از این جهت با محبوبیتی ویژه در بین هواداران این تیم مواجه شود. بارانی که به روزهای پایانی سربازی خود نزدیک شده، همچنان در برخی روزها ساعاتی را باید در پادگان نیروی دریایی حضور یابد. این آخرین تصویری است که این بازیکن باتجربه پیش از بازی حساس با فولاد خوزستان با لباس سربازی از خود منتشر کرده و ابزار امیدواری کرده بتوانند با قدرت و انگیزه بالا در اهواز موفق عمل کرده و با نتیجه به انزلی بازگردند.

1806128



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید