سردار مقابل فرایبورگ، روی نیمکت در انتظار فرصت

0
68



کد خبر : ۱۸۷۲۵۰۴ |
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰ |
۲۷۴ بازدید |

۰
دیدگاه


مثل یک شکارچی که برای رسیدن بهترین زمان باید به اندازه کافی صبر کند، سردار هم زمان زیادی را گذراند تا بهترین لحظه‌هایش در ترکیب لورکوزن از راه برسند.

سردار مقابل فرایبورگ، روی نیمکت در انتظار فرصت

به گزارش ورزش سه، آزمون در یک هفته گذشته، در ۲مسابقه جنجالی و پرماجرا برای لورکوزن حاضر بوده است. او در بوندس‌لیگا روبه‌روی ماینتس، بالاخره در ترکیب اصلی قرار گرفت و همه کار کرد؛ از پنالتی گرفتن برای تیم تا یک پاس گل فداکارانه و به لرزه درآوردن تیر دروازه. با همین عملکرد او در بازی بعدی هم به زمین رفت. اگر ژابی آلونسو به این بازیکن اعتقاد نداشت، او را در نفس‌گیرترین لحظات دیدار با موناکو به زمین نمی‌فرستاد. آزمون پشت نخستین ضربه پنالتی تیمش قرار گرفت و ماموریت بسیار حساسی داشت. او در حالی این کار را انجام داد که بدنش هنوز گرم نشده بود اما انتخاب این بازیکن به‌عنوان پنالتی‌زن‌ اول، احتمالا از درخشش او در این ضربه‌ها در جلسه‌های تمرینی لورکوزن ناشی شده بود. 
شکست دادن موناکو آن هم چند روز بعد از باختن به ماینتس، همه‌‌چیز را عوض کرد. حالا هواداران عصبانی این تیم، دوباره لبخند می‌زنند و تیمی که در شروع فصل حتی نمی‌توانست رقیب دسته پایینی‌اش را در دی اف بی‌پوکال ببرد، حالا به جمع ۱۶‌تیم برتر یورولیگ رسیده است. به‌نظر می‌رسد که این برد، نقطه عطفی برای این فصل شاگردان آلونسو خواهد بود. زمانی برای رقم خوردن یک تغییر بزرگ در ذهنیت باشگاه. شکی نیست که سردار هم در این تغییرنقش مهمی داشته است. کافی بود او پنالتی‌اش را از دست بدهد تا برای ماه‌ها با انتقاد روبه‌رو شود. ایستادن پشت این ضربه بعد از همه این هفته‌ها و روزهای سخت، شهامت زیادی می‌طلبید و آزمون، این شهامت را داشت.

1805893

لورکوزن امروز در پایان این هفته بوندس لیگا با فرایبورگ مسابقه می‌دهد. فرایبورگ یکی از بهترین تیم‌های این فصل بوده و شانس مسلم کسب سهمیه اروپا به شمار می‌رود. به‌نظر می‌رسد آلونسو باز هم از پاتریک شیک در ترکیب ثابت استفاده کند اما سردار هم شانس خوبی برای حضور در این مسابقه به‌عنوان مهره تعویضی خواهد داشت. این فصل فوتبال باشگاهی آلمان کم‌کم به انتها نزدیک می‌شود و آزمون باید هر چه زودتر عدد صفر را از مقابل گل‌های زده‌اش بردارد. همه این لحظه‌ها مهم هستند اما بدون تردید آزمون درنهایت با «اعداد» قضاوت خواهد شد.
او هنوز زمان دارد تا در این فصل اعداد بهتری برای خودش بسازد. تطبیق پیدا کردن با تیم و لیگ جدید، برای سردار ساده نبوده اما به‌نظر می‌رسد که او حالا در مسیر درستی قرار دارد. کافی است این ستاره کمی به حرکت در این مسیر سرعت بدهد تا لورکوزنی‌ها بدانند که صاحب چه استعداد بزرگی هستند.
منبع: همشهری



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید