کلوپ: به شما نمی‌گویم تابستان چقدر پول خرج می‌کنیم

0
58



کد خبر : ۱۹۲۱۶۱۴ |
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۰ |
۱٫۲K بازدید |

۱
دیدگاه

مهم نیست چه اندازه هزینه کنید


یورگن کلوپ حاضر نشد در مورد رقم موردنظر لیورپول برای هزینه در بازار تابستانی نقل و انتقالات توضیح بدهد، ولی گفت که این کار را هوشندانه انجام خواهند داد.

کلوپ: به شما نمی‌گویم تابستان چقدر پول خرج می‌کنیم

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول که فصل گذشته فاصله‌ای تا کسب چهارگانه نداشت و البته در نهایت توانست فاتح جام حذفی و جام اتحادیه فوتبال انگلیس شود، در فصل جاری کابوس‌وار کار کرده و شاید حتی فصل بعد در هیچ رقابت اروپایی‌ای نیز حاضر نباشد. قرمزها که امشب باید در زمین لیدز به میدان بروند، با پنج امتیاز اختلاف نسبت به برایتون در رده هشتم قرار دارند.

1840643

یورگن کلوپ در مورد نتایج بد لیورپول در زمین حریفان گفت: «در خانه ما حتی اگر در بهترین فرم خودمان نباشیم هم شانس بیشتری برای پیروزی داریم و اغلب نیز موفق بوده‌ایم. ولی در زمین حریف شما باید بسیار بهتر از خانه بازی کنید تا پیروز شوید. در فصول موفق گذشته ما هرگز در خانه حریفان مشکل نداشتیم و این بزرگترین تفاوت این فصل با فصول قبل است.»

کلوپ در مورد استراتژی لیورپول در نقل و انتقالات تابستانی گفت: «می‌دانم که ما تیم جوانی نداریم، ولی در عین حال بازیکنان جوان خوبی در تیم حضور دارند. ما در طی سال‌ها توانستیم تیم خوبی بسازیم که موفق هم شد. ما فصل قبل نزدیک بود برنده چهار جام شویم. پایه و اساس موفقیت‌های چند فصل گذشته به خاطر شناخت خوب بازیکنان از یکدیگر بود که در نتیجه چند سال بازی کنار یکدیگر حاصل شد. حالا خیلی‌ها به من می‌گویند تیم پیر و مسنی دارید و من هم این را می‌دانم.»

کلوپ ادامه داد: «در هر صورت این وضعیت حالای لیورپول است و مشکلی با آن ندارم. می‌توانم به شما یک رقم بگویم که قرار است در تابستان برای خرید بازیکن خرج کنیم، ولی این کار را نخواهم کرد. مهم نیست چقدر هزینه کنید، مهم این است که درست و اصولی هزینه کنید. سپس مردم می‌توانند فوتبال ما را نقد کنند. به برخی اگر قدرت بدهید، ۲۰ بازیکن می‌خرند و برخی دیگر بازیکنان قدیمی را بر می‌گردانند. من مسئول نقل و انتقالات هستم و همیشه سعی کرده‌ام هوشمندانه کار کنم. این شرایط برای ما جدید نیست.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید