بازگشت فیل بزرگ: اسکولاری از بازنشستگی پشیمان شد

0
52



کد خبر : ۱۹۴۴۸۳۶ |
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۳ |
۵٫۵K بازدید |

۰
دیدگاه


لوئیس فلیپه اسکولاری، سرمربی سابق برزیل، به بازنشستگی خودخواسته‌اش پایان داد و با بازگشت به دنیای مربی‌گری هدایت اتلتیکو مینیرو را به عهده گرفت.

بازگشت فیل بزرگ: اسکولاری از بازنشستگی پشیمان شد

به گزارش “ورزش سه”، لوئیس فلیپه اسکولاری، ملقب به فیل بزرگ، که هفته ماه پیش با اعلام بازنشستگی از فوتبال کناره گرفت، امروز تنها چند ماه بعد از خداحافظی بار دیگر به نیمکت مربی‌گری بازگشت و به عنوان سرمربی تیم برزیلی اتلتیکو مینیرو منصوب شد.

اسکولاری ۷۴ساله در قراردادی غیرمنتظره به عنوان سرمربی جدید اتلتیکو مینیرو معرفی شد و حالا باید به این تیم منطقه بلو هوریزنته که در لیگ برزیل و کوپا لیبرتادورس شرایط خوبی ندارد کمک کند تا هر چه سریع‌تر به شرایط بهتری دست پیدا کند.

1888347

اسکولاری که در جام جهانی ۲۰۰۲ به عنوان سرمربی برزیل فاتح جام جهانی شده آخرین بار هدایت باشگاه اتلتیکو پاراننزه را بر عهده داشت که بعد از کناره‌گیری از این پست به عنوان مدیر ورزشی باشگاه مشغول به کار شد. تا اینکه نزدیک به هفت ماه پیش فیل بزرگ اعلام کرد خسته شده و از همه پست‌های فوتبالی‌اش کناره‌گیری می‌کند.

اسکولاری با اتلتیکو مینیرو تا تاریخ دسامبر ۲۰۲۴ قرارداد امضا کرده و تا آن زمان به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم خواهد نشست. فیل بزرگ جانشین ادواردو کودت آرژانتینی می‌شود که پیش از او هدایت اتلتیکو مینیرو را بر عهده داشت.

اسکولاری در دوران ۴۰ ساله فعالیتش به عنوان مربی فوتبال چه در عرصه ملی و چه در عرصه باشگاهی موفقیت‌های قابل توجهی به دست آورده است. علاوه بر قهرمانی با برزیل در جام جهانی ۲۰۰۲ او در سال ۲۰۰۴ هم تیم ملی پرتغال را به فینال یورو رساند.

1888348



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید