سوتی عجیب ستاره یونایتد در وداع با دخیا (عکس)

0
53



کد خبر : ۱۹۴۹۴۵۰ |
۱۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۷ |
۳۸ بازدید |

۰
دیدگاه


مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، در انتشار پیام خداحافظی با داوید دخیا اشتباه عجیبی را مرتکب شد.

سوتی عجیب ستاره یونایتد در وداع با دخیا (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، دخیا روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام کرد که پس از ۱۲ سال حضور در منچستریونایتد قصد ترک این باشگاه را دارد. 

قرارداد این بازیکن با شیاطین سرخ در تابستان سال جاری میلادی به پایان رسید و او که دیگر گزینه اول اریک تن‌هاخ در ترکیب اصلی تیمش نبود تصمیم گرفت از این باشگاه جدا شود تا تجربه جدیدی به دست آورد. 

بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد که در طول این مدت در کنار این ستاره اسپانیایی بازی کرده بودند، با انتشار تصاویر و پیام‌هایی به او ادای احترام کردند و با هم تیمی قدیمی‌شان خداحافظی کردند. 

مارکوس رشفورد هم در بین بازیکنانی بود که تصمیم گرفت با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از او تشکر کند. این بازیکن در این پست نوشت:« تو از زمانی که سعی داشتم در این تیم رشد کنم کنارم بودی، در قدم بعدی موفق باشی برادر.»

1895953

اما نکته عجیب اینجا بود که در ابتدای این متن نوشته شده بود:« ایده‌هایی برای متن پست». این یعنی رشفورد خودش وقتی برای نوشتن این متن نگذاشته بود و احتمالا تیمی که برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی او کمکش می‌کند چنین کاری کرده است. 

این اتفاق با واکنش بسیاری از کاربران در فضای مجازی همراه شد که بعضی با آن شوخی می‌کردند و بعضی معتقد بودند که بهتر بود این بازیکن برای وداع با دوستش وقت بیشتری می‌گذاشت.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید