چلسی بدل هری کین را می‌خرد

0
63



کد خبر : ۱۹۵۱۳۸۹ |
۲۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۵ |
۴٫۳K بازدید |

۱
دیدگاه


باشگاه چلسی برای جذب پدیده ژاپنی با باشگاه‌های مطرح وارد رقابت شده است.

چلسی بدل هری کین را می‌خرد

به گزارش “ورزش سه”، چلسی به کورس رقابت برای جذب کیسوکه گوتو، بازیکن ژاپنی، پیوسته است. این مهاجم ۱۸ ساله که به عنوان بهترین استعداد حال حاضر فوتبال ژاپن شناخته می‌شود، برای جوبیلو ایواتا بازی می‌کند و قبلاً توجه وستهام را به خود جلب کرده است. سایر باشگاه‌های اروپایی مانند آژاکس، فاینورد و سویا نیز شرایط این بازیکن را دنبال می‌کنند.

چلسی اخیرا مشغول جذب برخی از بهترین بازیکنان جوان در سراسر جهان بوده و مشخص شده که در حال حاضر آن‌ها علاقه شدیدی به گوتو دارند. این ستاره جوان قرار بود در مسابقات جام جهانی زیر ۲۰ ساله‌ها برای ژاپن بازی کند اما درست قبل از شروع مسابقات دچار مصدومیت شد.

1899138

با این حال، این موضوع باعث نشده که چلسی تشخیص بدهد گوتو دارای ویژگی‌های فیزیکی و مهارت لازم برای حضور در انگلیس نیست. او در اولین بازی خود در ماه فوریه امسال دو بار برای جوبیلو ایواتا گلزنی کرد و به عقیده رسانه‌های انگلیسی سبکی شبیه به هری کین، کاپیتان انگلیس، دارد.

گوتو تمایل دارد قبل از اینکه از سرعت خود برای رسیدن به موقعیت‌های گلزنی استفاده کند، در عمق دفاع حریف حضور پیدا کند و برای تیمش تاثیرگذار باشد. عملکرد ژاپن در جام جهانی و موفقیت بازیکنانی مانند کائورو میتوما در برایتون باعث شده تا باشگاه‌های اروپایی توجه بیشتری به استعدادهای جدید این کشور داشته باشند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید