اراده کنید، بدون حضور در بانک، کارت بانکی بگیرید

0
72


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بانک ملی ایران امکانی را فراهم کرده است که در آن مشتریان می توانند بدون حضور فیزیکی در شعب این بانک، کارت بانکی خود را دریافت کنند؛ البته این کارت از نوع کارت های فیزیکی نیست و کارتی مجازی است که همه قابلیت های کارت فیزیکی را در بستر اینترنت دارد؛ هرچند امکان دریافت کارت فیزیکی هم به همین روش وجود دارد.

با کارت مجازی چه تراکنش هایی می توان انجام داد؟

کارت بانکی مجازی مذکور درست مانند کارت فیزیکی است؛ می توان با آن مبالغی را کارت به کارت کرد، از درگاه های اینترنتی خرید کرد و هر نوع تراکنش بانکی غیرحضوری دیگری را انجام داد.

رمز دوم

این کارت حتی مانند کارت های فیزیکی امکان تعریف رمز دوم ثابت و پویا را نیز دارد.

نحوه دریافت کارت مجازی

دریافت این کارت نیز در کوتاه ترین زمیان ممکن انجام پذیر است. کافی است مشتری بانک ملی ایران از طریق سامانه بام که متعلق به این بانک است گزینه خدمات کارت و سپس گزینه صدور کارت را انتخاب و درخواست خود را ثبت کند.

با همین درخواست ساده کارت مجازی برای مشتری صادر می شود.

امکان دریافت کارت فیزیکی

در صورتی كه مشتری بخواهد کارت فیزیکی هم دریافت کند، با ثبت اطلاعات در سامانه بام، باید صرفا برای چاپ کارت، نهایتا تا یک هفته به شعبه ای که خود انتخاب کرده، مراجعه کند و با ارایه اطلاعات پیامک شده مانند شماره پیگیری، شماره ارجاع و تاریخ درخواست بدون نیاز به تکمیل فرم صدور کارت، کارتش را دریافت کند.

خدمات نوین

امور بانکداری در دنیا امروزه به سمت ارائه خدمات بر بستر فضای مجازی به پیش می رود. از این نظر کارت مجازی در دنیای امروز اهمیت و ارزش ویژه ای دارد. از طرف دیگر حتی بسیاری از اموری که قبلا نیاز به حضور فیزیکی در بانک داشتند، امروزه عملا از بستر اینترنت قابل انجام است؛ بانک ملی ایران در همین راستا روش سنتی پر کردن فرم در شعبه بانک را حذف کرده و اطلاعات لازم برای صدور کارت فیزیکی را از طریق اپلیکیشن خود دریافت می کند و در زمان حضور مشتری در بانک، صرفا کارت او را در کمترین زمان تحویل می دهد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید