رد پیشنهاد دستمزد ۱۵ میلیونی سیتی به‌خاطر رئال

0
55



کد خبر : ۱۹۳۵۷۳۳ |
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۵ |
۷۷۸ بازدید |

۰
دیدگاه

بلینگام عاشق رئال است


مارکا امروز ادعا کرد که جود بلینگام برای پیوستن به رئال قید دستمزد ۱۵ میلیون یورویی سیتی را زده است.

رد پیشنهاد دستمزد 15 میلیونی سیتی به‌خاطر رئال

به گزارش “ورزش سه”، جود بلینگام یکی از پرخواهان‌ترین ستاره‌های حال حاضر فوتبال اروپاست. درحالی‌که به نظر می‌رسد سیتی و لیورپول از مسابقه برای جذب او کنار کشیده‌اند، رئال مادرید همچنان برای جذب این پدیده انگلیسی در تلاش است.

1851424

چند روز پیش مارکا در خبری اختصاصی اعلام کرد که رئال مادرید با جود بلینگام به توافق قطعی رسیده و با باشگاه دورتموند نیز توافقات اولیه بر سر این انتقال صورت گرفته و ستاره انگلیسی پس از پایان بوندسلیگا با قراردادی تا سال ۲۰۲۹ راهی رئال خواهد شد. این خبر سپس به تایید فابریتزیو رومانو و دیگر منابع معتبر فوتبال اروپا نیز رسید.

1830409
1830138

هرچند کمی بعد رئال این شایعات را تکذیب کرد؛ با این حال امروز مارکا بار دیگر روی موضع خود پافشاری کرد و نوشت که توافقات کامل و نهایی با بلینگام صورت گرفته و در یکی دو هفته پیش رو مذاکره نهایی با دورتموند بر سر رقم انتقال صورت خواهد گرفت. دورتموند ۱۵۰ میلیون یورو می خواهد ولی رئال خوشبین است بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون یورو کار را تمام کند. 

مارکا همچنین ادعا کرده است که بلینگام پیشنهاد دستمزد ۱۵ میلیون یورویی سیتی را به خاطر رئال رد کرده و در مادرید ۱۲ میلیون یورو دریافت خواهد کرد. او پس از ادن هازارد، بیشترین دستمزد را در رئال خواهد داشت.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید