اختلاف در رختکن بایرن: خیانت دلیخت به کیمیش!

0
45



کد خبر : ۱۹۵۴۷۰۴ |
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۶ |
۶K بازدید |

۰
دیدگاه


اختلافات در رختکن بایرن مونیخ بالا گرفته است. اخیرا ماتیس دلیخت مدافع این تیم از صحبت‌های سرمربی بایرن درباره یوشوا کیمیش دفاع کرده است.

اختلاف در رختکن بایرن: خیانت دلیخت به کیمیش!

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ دیروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف لیورپول رفت و این تیم را با نتیجه ۴-۳ شکست داد.
این روزها بیشتر خبرهای باوارایی‌ها مربوط به خرید هری کین از تاتنهام است اما پس از این بازی سوژه خبری اصلی، مربوط به خط هافبک این تیم بود.
آن طور که به نظر می‌آید بعد از مصاحبه توخل دو تن از ستاره‌های بایرن با هم دچار اختلاف شده‌اند. توخل گفته بود که به یک شماره شش نیاز دارد و یوشوا کیمیش در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت:”من یک شماره شش هستم.”

پیش از بازی توماس توخل در جمع خبرنگاران گفت: “یوشوا یک مرد استراتژیک است که دوست دارد همه کارها را انجام بدهد و اصولا هم می‌تواند. او به کیفیت تیم اضافه می‌کند اما هنوز دی‌ان‌ای یک هافبک دفاعی شماره شش را ندارد. او دوست دارد آزادانه در زمین پرسه بزند و هر جایی از زمین کمک کند و درگیر شود.”

1904771

پس از این نیز ماتیاس دلیخت نیز از سرمربی تیمش حمایت کرد. وقتی از او پرسیده شد که آیا بایرن به یک هافبک شماره ۶ نیاز دارد یا نه گفت: “ما در حال حاضر آن را نداریم. واقعیت همین است. این خیلی خوب است که یک هافبک دفاعی شماره ۶ در تیم داشته باشید. اما وقتی چنین بازیکنی نیست، از بازیکن‌هایی با سبک بازی دیگر در این پست استفاده می‌کنید. این خوب است.”
این موضوع بحث تازه‌ای در اردوی باوارایی‌ها نیست. پیش از این نیز توخل در این باره صحبت کرده است. وقتی بایرن رقابت جذب دکلان رایس را به آرسنال واگذار کرد توخل در مصاحبه‌ای گفت: “این بازیکن ویژگی‌هایی داشت که ما در ترکیبمان نداریم. افزودن او می‌توانست به تیم ما کمک کند.”

هرچند که اولی هوینس مدیر باشگاه چند ساعت بعد با این حرف‌ها مخالفت کرد و گفت: “مسئله خرید یک شماره شش برای من مطرح نیست زیرا با پیوستن کنراد لایمر ما می‌توانیم از حضور او استفاده کنیم.”

1904770

این طور که مشخص است در این باشگاه دو دیدگاه متفاوت درباره این پست وجود دارد و اختلافات در تیم افزایش پیدا کرده است اما توخل نگران این موضوع نیست و در این باره گفته است:” لازم نیست همیشه یک نظر داشته باشیم. فقط مهم این است که ما تبادل خوبی داشته باشیم و دیگران دیدگاه من را بدانند.”
با این حال مشخص است که این اختلاف نظرها باید در بایرن مونیخ حل شود چون در غیر این صورت در طول فصل می‌تواند مشکل ساز باشد.

1852926



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید