در جستجوی مرد پشت پرده: ناپولی ستاره‌اش را پیدا کرد

0
70



کد خبر : ۱۹۳۶۴۰۴ |
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۸ |
۷۹۵ بازدید |

۰
دیدگاه



پیترو آکاردی، مدیر امپولی، نامزد اصلی ناپولی برای پر کردن جای خالی کریستیانو جونتولی است که به احتمال فراوان روانه یوونتوس خواهد شد.

در جستجوی مرد پشت پرده: ناپولی ستاره‌اش را پیدا کرد

به گزارش “ورزش سه”، جونتولی بعد از هشت سال کار در ناپولی، تاثیر شگرفی که بر پیشرفت این باشگاه گذاشت و نقش مهمش در قهرمانی ناپولی بعد از ۳۳ سال، در حال مذاکره با یوونتوس و دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپا است. جان الکان، مالک یووه، امروز تایید کرد که بیانکونری این مدیر ورزشی ۵۱ ساله را مد نظر دارد.

حالا ناپولی، آکاردی را به عنوان جانشین او شناسایی کرده و باشگاه امپولی هم آماده جدایی این مدافع سابق سری A است. 
آکاردی امروز گفت: «مایه افتخار است که از رفتن من به ناپولی صحبت می‌شود ولی تمرکز من فقط روی امپولی است.» فابریزیو کورسی، رییس باشگاه امپولی کمتر سیاستمدارانه حرف زد و گفت: «تلاش خواهم کرد تا آکاردی را اینجا نگه دارم، هر کاری بتوانم، انجام خواهم داد.»

1873256

او ادامه داد: «او در مدیریت تیم واقعا خوب است؛ ما همه تصمیم‌ها را با هم می‌گیریم و به نظر من، او کاملا آماده است تا مدیر ورزشی ناپولی شود. او باید کارها را در باشگاهی مثل ناپولی اداره کند که در سطح اروپا است، اما فعلا همه تلاشم را می‌کنم تا به این مساله فکر نکنم.»

جونتولی به عنوان یکی از معماران ناپولی جدید که اسکودتو را برد، شناخته می‌شود و ممکن است جای خالی‌اش در ناپولی به این راحتی پر نشود؛ مگر اینکه آکاردی خلاف این را ثابت کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید