روزنامه‌های انگلیس: پول ادی آماده است!

0
59



کد خبر : ۱۹۳۹۵۱۸ |
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵ |
۷۱ بازدید |

۰
دیدگاه


احتمالا رسیدن سیتی به سه گانه در پایان این فصل و بودجه نیوکسل برای تقویت تیم در این تابستان، سوژه‌های اصلی روزنامه‌های امروز انگلیس است.

روزنامه‌های انگلیس: پول ادی آماده است!

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی در بازی معوقه هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس امشب مقابل برایتون به میدان خواهد رفت.
سیتی هفته گذشته به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست پیدا کرد و شاگردان پپ گواردیولا به دنبال قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا هستند تا کسب سه گانه تاریخی را قطعی کنند.
اظهارات گواردیولا پیش از بازی مقابل برایتون روی جلد روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس نقش بسته است:

1879061

“آرتتا ساکا را حفظ می‌کند” تیتر اصلی روزنامه مترو است که به تمدید قرارداد بازیکن انگلیسی تا سال ۲۰۲۷ در آرسنال اشاره دارد.

1879062

“عجله کن و اجازه بده سرنوشت‌مان را بدانیم” روی جلد روزنامه آی اسپورت به صحبت‌های گواردیولا مرتبط می‌شود که معتقد است شاگردانش برای کسب سه‌گانه تلاش خواهند کرد.

1879063

“پول ادی آماده است” از روزنامه دیلی اکسپرس به بودجه باشگاه نیوکسل اشاره می‌کند که قرار است پس از مسجل شدن صعود به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا برای نقل و انتقالات تابستانی ۱۰۰ میلیون پوند در اختیار ادی هاو قرار بدهند.

1879065

استار اسپورت هم به پروژه ۱۰۰ میلیون پوندی نیوکسل اشاره کرده و از تیتر “چقدر؟” با استفاده از نام ادی هاو بکار برده است.

1879064

“عملیات فینال جام حذفی” تیتر یک امروز دیلی میل است. این تیتر به یک عملیات امنیتی بزرگ اشاره دارد که برای اولین فینال جام حذفی منچستر برنامه ریزی شده تا طرفداران هر دو تیم را در سفر به ومبلی از هم جدا نگه دارد و از تکرار صحنه‌های خشونت آمیز در سال ۲۰۱۱ جلوگیری کند.

1879066

“حالا اگر مقصریم به ما بگو” تیتر یک روزنامه تایمز به اتهامات منچسترسیتی توجه دارد. سیتی به ۵۰ تخلف ارائه اطلاعات مالی نادرست، ۸ مورد نقض در رابطه با دستمزد مربیان از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳، ۱۲ تخلف در رابطه با پاداش بازیکنان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵، پنج مورد نقض مرتبط با مقررات مالی یوفا و سودآوری متهم شده بود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید