فرجی: خانه فروختم تا به پرسپولیس بیایم

0
46



کد خبر : ۱۹۴۲۱۷۲ |
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۰۰ |
۲٫۷K بازدید |

۰
دیدگاه


فرشاد فرجی ماجراهای سخت دریافت رضایت‌نامه خود از مهدی رحمتی و شهرخودرو را تعریف کرد.

فرجی: خانه فروختم تا به پرسپولیس بیایم

به گزارش “ورزش سه”، فرشاد فرجی که از زمستان ۹۹ پیراهن پرسپولیس را پوشیده سال‌های خوبی را سپری کرده و دو قهرمانی لیگ، یک نایب قهرمانی و یک جام حذفی را با سرخ‌ها تجربه کرده است.

فرجی در برنامه فوتبال‌برتر در مورد حضورش در پرسپولیس گفت: من سالی که می‌خواستم بیایم، یک هفته قبل از شروع لیگ آقا یحیی به من زنگ زده بود و گفت تایم خوبی نیست و من هم که پرسپولیسی تیر بودم و گفتم صحبت می‌کنم. آقای رحمتی هم فصل قبل بازیکن بود در شهرخودرو و بعد سرمربی شد و من هم با او رفیق بودم و گفتم رضایت‌نامه را می‌گیرم اما دیدم قبول نمی‌کند.

او ادامه داد: نیم فصل شد و گفت شرایط بدتر است و من هم گفتم هرجوری هست رضایت‌نامه را می‌گیرم. من یک خانه‌ای شمال داشتم و آن را فروختم و یک مقداری مانده بود و قرض کردم و آمدم.

فرجی در مورد جو مازندرانی پرسپولیس گفت: حس عجیبی بود که شرایط تیمی که دوست داری را لمس کنی. مازندرانی‌های تیم زیاد بودند و حس خانه را به آدم می‌داد. تیم جو صمیمی داشت و آقا سیدکاپیتان بود و گفت نگران نباش اینجا فقط افتخار کسب می‌کنی. تیم‌های دیگر یک‌سری تمرین‌ها هست و می‌گویی امروز کمی شل‌تر تمرین کنم که مصدوم نشوم ولی اینجا از این خبرها نیست و هرروز باید صد باشی. یک روزهم اگر می‌خواستی شل کنی آقا سید یقه‌ات را می‌گرفت.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید