درخواست وزیر ارتباطات از مسئولان برای پیوستن به توئیتر ایرانی

0
63


|


۱۴۰۲/۰۳/۲۱ ۱۳:۰۶:۰۱

|

|





وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شبکه اجتماعی داخلی ویراستی تاکنون حدود ۲۰۰ هزار کاربر دارد، گفت: در حال حاضر حدود ۱۲-۱۳ نفر از اعضای دولت به این شبکه پیوسته‌اند و ان شاءالله سایرین هم به مرور خواهند پیوست.



درخواست وزیر ارتباطات از مسئولان برای پیوستن به توئیتر ایرانی


|


۱۴۰۲/۰۳/۲۱ ۱۳:۰۶:۰۱

 عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره یک شبکه اجتماعی داخلی (ویراستی)، گفت: این شبکه اجتماعی داخلی حدود ۲۰۰ هزار کاربر دارد و کاربرد آن شبیه توئیتر است و می‌تواند پل ارتباطی میان مسئولان دولتی و مردم باشد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم که مسئولان در شبکه‌های اجتماعی داخلی‌ فعال باشند تا ارتباط مردم با مسئولان در پلتفرم‌های داخلی شکل بگیرد و از این طریق بی‌واسطه در جریان نقطه نظرات مردم قرار گیرند و مشکلات آن‌ها را از این طریق حل کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: توصیه من به همه مدیران ارشد کشور این است که عضو این شبکه شوند تا بتوانند بازخوردهای مردمی را از کف میدان از حوزه کاری خود داشته باشند. فکر می‌کنم در حال حاضر حدود ۱۲-۱۳ نفر از اعضای دولت به این شبکه پیوسته اند و ان شاءالله سایرین هم به مرور خواهند پیوست.

براساس اعلام سایت خانه ملت، وی توصیه کرد: همه مسئولان و مردم عزیزمان به این شبکه بیایند و اگر مطالبه‌ای از دولت دارند از طریق این شبکه اجتماعی و شبکه‌های اجتماعی داخلی دیگری که وجود دارد با مسئولان در میان بگذارند.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید