پشت‌پرده اخراج ۷ نگهبان میادین میوه‌‌وتره‌بار با دخالت فرمانده یگان حفاظت سازمان!

0
37


|


۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ۱۲:۳۷:۰۴

|

|





براساس اظهارات برخی از نگهبان‌‌های میادین میوه و تره‌بار فرمانده کنونی یگان حفاظت سازمان میادین، درخواست‌هایی خارج از وظایف قانونی‌ از آنها داشته که برخی به دلیل تمکین نکردن به این وظایف، یا اخراج شده‌اند یا در معرض اتهام و توبیخ قرار گرفته‌اند!



پشت‌پرده اخراج ۷ نگهبان میادین میوه‌‌وتره‌بار با دخالت فرمانده یگان حفاظت سازمان!


|


۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ۱۲:۳۷:۰۴

 در حالی که برخی نگهبانان میادین میوه و تره‌بار تهران مدعی اخراج ۷ نفر از همکاران خود با دخالت فرمانده یگان حفاظت سازمان مدیریت میادین هستند، مسئولان یگان حفاظت شهرداری تهران تاکید دارند که تنها یک نفر از این جمع اخراج شده است و یک نفر دیگر نیز خودش استعفا داده و ۵ نفر دیگر با تصمیم شورای تحول اداری سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران جابه‌جا شده‌اند. 

به گزارش ایلنا، در این میان سوال مهم این است که آیا این اتفاقات براساس قانون کار رخ داده یا اعمال نفوذ یک فرد در شرایط کاری نیروهایی که تحت قرارداد کارگری هستند، مؤثر بوده است؟

براساس اظهارات برخی از نگهبان‌ های میادین میوه و تره‌بار که نیروهای کارگری به حساب می‌آیند، فرمانده کنونی یگان حفاظت سازمان میادین، درخواست‌هایی خارج از وظایف قانونی‌ از آنها داشته که برخی به دلیل تمکین نکردن به این وظایف، یا اخراج شده‌اند یا در معرض اتهام و توبیخ قرار گرفته‌اند!

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید